شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#دانش‌آموز#وزیر آموزش

وزیر آموزش و پرورش در زنجان: دانش‌آموز جامانده از تحصیل نداریم


وزیر آموزش و پرورش در زنجان: دانش‌آموز جامانده از تحصیل نداریم

گروه استان‌ها- وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه دانش‌آموز جامانده از تحصیل نداریم گفت: معلم‌ها باید به طرق مختلف بحث آموزش را در پیش بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث دانش‌آموزان جامانده از تحصیل اظهار داشت: ما دانش‌آموز جامانده از تحصیل نداریم به دلیل اینکه دانش‌آموزی که گوشی ندارد محروم از اینترنت است نه از آموزش.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان به طریق دیگری آموزش می‌بینند، افزود: برخی به شکل حضوری، برخی از طریق دریافت بسته‌های آموزشی و برخی هم از طریق تلویزیون آموزش می‌بینند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با این حال در هر صورت معلم هر دانش‌آموز مسئول آموزش او است و معلم باید از روش‌های متفاوت برای تدریس استفاده کند.

وی در ادامه عنوان کرد: جدای از مسئله گوشی و تبلت، یک مجموعه 600 هزار نفری از دانش آموزان را که بحث تحصیل را رها کرده بودند به شکل حضوری مورد بررسی قرار دادیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه این دانش آموزان به دلیل مسائل مختلف اقتصادی و مشکلات دیگر که عموما در مناطق محروم و روستایی هستند بحث تحصیل را رها کرده بودند، گفت: با اولیای این دانش آموزان صحبت شد و به تحصیل بازگردانده شدند.

انتهای پیام/ح