شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ختم

دعوای پسرعموها به قتل ختم شد

قتل نمایه

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری فردی که در پی اختلاف خانوادگی با تیراندازی باعث قتل پسر عموی خود شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اسحاق دریجانی، فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: اوایل بهمن ماه امسال خبر وقوع تیراندازی و مجروح شدن دو نفر از شهروندان به پلیس گزارش و با حضور مأموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد چند پسر عمو به علت اختلاف خانوادگی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کردند و چند گلوله به طرف‌های دعوا برخورد کرده است.

اوافزود: مصدومان این نزاع خانوادگی برای درمان به بیمارستان منتقل شدند، اما متاسفانه یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند که در این رابطه مأموران پلیس، تحقیقات و پی جوئی‌های لازم را برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار دادند و پس از ۱۰ روز از وقوع حادثه، عامل تیراندازی منجر به قتل شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به معرفی این فرد به مراجع قضایی گفت: حمل سلاح یکی از مواردی است که می‌تواند حوادث تلخی را به دنبال داشته باشد از این رو پلیس با جدیت طی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با دارندگان سلاح سرد و گرم برخورد می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران