شهر خبر

مسئول برگزاری لیگ یک فوتبال ایران خبر داد:

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان دیدار شهرداری و استقلال خوزستان

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان دیدار شهرداری و استقلال خوزستان

آستارا- مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک، گفت: دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم این رقابت‌ها به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز محمودزاده ظهر پنجشنبه در جریان سفر خود به آستارا و بازدید از زیرساخت‌های استادیوم وحدت این شهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش مسئولان شهرستان آستارا و ورزش استان گیلان، عملیات ایجاد زیرساخت‌ها برای میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در استادیوم وحدت آستارا آغاز شد.

وی با بیان اینکه هنوز خواسته اصلی سازمان لیگ برآورد نشده است، گفت: ما برای برطرف شدن کامل کاستی‌ها در ورزشگاه وحدت آستارا فاصله داریم و به طور یقین کارهای عمرانی در این ورزشگاه متوقف نمی‌شود.

محمود زاده، افزود: ایجاد رختکن‌ها، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره، تأمین سیستم گرمایشی و سایر زیر ساخت‌ها نیز در ورزشگاه وحدت آستارا انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجوز برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری بندر آستارا با استقلال خوزستان در روز شنبه (۲ اسفندماه) به شکل مشروط صادر شده است، گفت: صدور مجوز به این معنا نیست که عملیات عمرانی و تکمیل سایر بخش‌ها از قبیل سیستم روشنایی نیز متوقف شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه پس از نوروز ۱۴۰۰ ماه رمضان را خواهیم داشت، تصریح کرد: به طور یقین این دیدار در زیر نور برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری لیگ یک با تاکید بر اینکه همه سخت گیری و تلاش‌ها برای ورزش شهرستان مرزی بندر آستارا است، افزود: برای تداوم میزبانی در ورزشگاه وحدت آستارا احداث جایگاه VIP و سکوی تماشاگران نیز باید در اسرع وقت مرتفع شد.

وی، ادامه داد: اگر این مشکلات مرتفع نشود، قطعاً بعد از ۲۵ فروردین میزبانی از استادیوم وحدت آستارا سلب می‌شود.

محمودزاده از هواداران تیم فوتبال شهرداری آستارا درخواست کرد با توجه به قرار گرفتن در وضعیت کرونایی و عدم حضور تماشاگران در استادیوم، هواداران به شکل جد از حضور در استادیوم وحدت خودداری نمایند تا مشکلات دیگری برای تیم شهر خود به وجود نیاید.

وی، تاکید کرد: به هیچ عنوان نظارت‌ها و بازدیدها از طریق سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیئت فوتبال استان نیز متوقف نخواهد شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا آخرین دیدار خود را در ۵ اسفند ۱۳۹۸ مقابل تیم فوتبال شهید قندی یزد برگزار کرد و پس از آن میزبانی ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم به استادیوم تختی انزلی و در لیگ دسته اول به استادیوم سردار جنگل رشت منتقل شد.

کد خبر 5150310