شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#یوونتوس#ایتالیا#بابت

طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم/ شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم


طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم/ شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو می‌گوید که بابت گلزنی به قهرمان ایتالیا خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی که شب گذشته (چهارشنبه) با گلی که در ثانیه 61 بازی به ثمر رساند، کمک شایانی به پورتو برای کسب پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. وی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ایلِوِن اسپورتس» گفت: خیلی خوشحالم و گلزنی در دقیقه اول بازی  خوب بود. این اتفاق خوبی برای من و تیم بود.

وی افزود: یوونتوس تیمی بزرگی است اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. ما در جریان بازی متحد بودیم و شایسته کسب این پیروزی بودیم.

مهاجم ایرانی پورتو در واکنش به این پرسش که «آیا این نتیجه برای صعود از این مرحله کافی است؟»، اظهار داشت: ما در بازی برگشت تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و خواهیم دید چه خواهد شد.  

طارمی 28 ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا این برد به شما روحیه مضاعف برای ادامه مسابقات لیگ برتر پرتغال را می‌دهد؟»، خاطرنشان کرد: بله، صد درصد. ما در یک بازی مهم به پیروزی رسیدیم و این در آینده به ما در لیگ پرتغال و همچنین در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.

مهاجم ایرانی پورتو که با گلی که شب گذشته مقابل یوونتوس به ثمر رساند، پس از علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و سردار آزمون تبدیل به پنجمین بازیکن ایرانی شد که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند.

مهدی طارمی این فصل با پیراهن پورتو 15 گل به ثمر رسانده، این در حالی است که او 9 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

انتهای پیام/