شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانشگاه آزاد

حیدری: دانشگاه آزاد از لحاظ سطح کیفی با سایر تیم‌ها تفاوت دارد/ با ذهنیت هفتمین قهرمانی جلو خواهیم رفت


حیدری: دانشگاه آزاد از لحاظ سطح کیفی با سایر تیم‌ها تفاوت دارد/ با ذهنیت هفتمین قهرمانی جلو خواهیم رفت

مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: قبول دارم که از لحاظ سطح بازیکن میان تیم دانشگاه آزاد با سایر تیم‌ها تفاوت وجود دارد و سطح تیم ما از سایر تیم‌ها بالاتر است.

احسان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: طبیعی بود که پس از دوری یک سال دوری بچه‌ها از مسابقات،  کیفیت مسابقات با پهن شدن مجدداً تاتامی مثل گذشته نباشد. البته در کل کیفیت مسابقات با توجه به شرایط قابل قبول بود و مشخص بود بازیکنان با تمرینات کیفیت خود را حفظ کرده بودند. ما هم با ارتباط و هماهنگی با بچه‌ها توانستیم با کسب سه پیروزی شراط خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص  برتری قاطعانه ملی‌پوشان در مسابقات گفت: طبیعتاً حفظ تمرینات بچه‌ها در اردوی تیم ملی  زیر نظر کادرفنی خیلی در عملکرد آنها تاثیرگذار بود، البته ملی‌پوشان نیز همچنان در فرم ایده‌آل خود نیست، اما به نسبت سایر جامعه کاراته که تا حدودی دورتر بودند، خدا را شکر شرایط بهتری داشتند. خیلی به بچه‌ها امیدوار هستیم تا مدال المپیک کسب کنند و برای جامعه کاراته افتخار بزرگی را رقم بزنند.

مربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص حضور ستاره‌های کاراته ایران در تیم دانشگاه و عدم توزان سایر تیم‌ها با این تیم گفت: شاید ما هم دوست داشته باشیم که چالش‌های قوی‌تر سر راهمان قرار بگیرد، اما سیاست باشگاه و استاد صافی، سرمربی تیم حمایت از قهرمانان ملی است. قبول دارم که از لحاظ سطح بازیکن میان تیم دانشگاه آزاد با سایر تیم‌ها تفاوت وجود دارد و سطح تیم ما از سایر تیم‌ها بالاتر است، اما تیم‌های خوب و جوانی مانند پاس ناجا، رعد پدافند و آوای رزم نیز کیفیت خوبی دارند. 

حیدری در خصوص انگیزه‌های این تیم برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی گفت: ما قدم اول را محکم برداشتیم و به یاری خدا هدف ما کسب هفتیمن عنوان قهرمانی سوپر لیگ کاراته است و با همین ذهنیت نیز جلو می‌رویم.

وی در خصوص سرنوشت ادامه مسابقات گفت: احتمالاً ادامه مسابقات به سال آینده موکول خواهد شد اما جا دارد تشکر ویژه‌ای از سازمان لیگ بابت برگزاری منظم و خوب  مسابقات داشته باشم. برگزاری مسابقات در این شرایط کار راحتی نبود، اما با رعایت همه پروتکل‌ها، قرنطینه تیم‌ها و آماده‌سازی سالن مسابقات برگزار شد که جای دست مریزاد دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/