شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ستاره جنجالی استقلال در یک قدمی درب خروج

مدافع معمولاً مصدوم یا حاشیه‌ساز استقلال به در‌های خروجی باشگاه نزدیک شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوری از حاشیه‌ها؛ این بدون شک سخت‌ترین کار برای فوتبالیست‌های ایرانی به نظر می‌آید. اگر بگوییم در زندگی فوتبالیست‌های ایرانی، حاشیه رایج‌ترین کلمه است، خیلی اشتباه نگفتیم.

فوتبالیست‌های ایرانی خیلی وقت‌ها بیشتر از توپ فوتبال با حاشیه‌ها بازی می‌کنند. یکی از همین بازیکن‌ها که اتفاقاً این روز‌ها اخبار زیادی درباره‌اش به گوش می‌رسد، سیاوش یزدانی است.

مدافع معمولاً مصدوم یا حاشیه‌ساز استقلال که همین چند روز پیش هم در صفحه شخصی اینستاگرامش یک حاشیه جدید شروع کرد؛ یک پاسخ به یک جمله معمولی. آن هم در شرایطی که شنیده می‌شد سیاوش یزدانی به در‌های خروجی باشگاه استقلال نزدیک شده.

شاید خیلی از طرفدار‌های فوتبال ایران سیاوش یزدانی را با حواشی مربوط به بازی سپاهان – پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی به خاطر داشته باشند. از دعوای عجیبش با شجاع خلیل‌زاده تا بدترین توهین‌ها به مدافع سابق قرمزها. چهره خشن یزدانی در زمین فوتبال در همان بازی مشخص شد. وقتی که دوربین‌های تلویزیونی در بدترین زمان ممکن روی صورت وی زوم کردند و فحاشی‌های او به خلیل‌زاده را نشان دادند. یزدانی نه فقط برای دعوا و درگیری با بازیکن‌های حریف بلکه به خاطر بدترین فحاشی‌ها به بازیکن روبروی خودش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

سیاوش یزدانی بعد اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان از خانواده خلیل‌زاده و عذرخواهی کرد و خیلی‌ها تصور کردند حرکت او به سمت حاشیه‌ها همینجا متوقف شده. مدافعی که به خاطر شرایط بدنی خوب و قد و قامت مناسب راهی استقلال شد، اما هیچوقت برای دور شدن از حواشی تلاش نکرد.

یزدانی همیشه عضوی از خبر‌های حاشیه‌ای پیرامون باشگاه استقلال بوده. شاید به تصویر کشیده شدن فحاشی منشوری وی در زمین مسابقه باعث شد که او در مستطیل سبز با احتیاط بیشتری کار کند، اما بیرون مستطیل سبز شرایط برای مدافع استقلال بیش از پیش با حواشی زیادتری دنبال شد.

از انتشار ویدیو عجیب او در حال انجام حرکات موزون آن هم در روز‌های قرنطینه تا انتشار تصویر حضورش در زمان برگزاری کنکور دکتری که با حواشی بسیار زیادی همراه شد.

همین چند روز پیش بازگشت استقلالی‌ها از اصفهان به تهران با یک اتفاق عجیب همراه بود که طبق معمول یزدانی آن را رقم زد. سیاوش یزدانی بعد از بازی با سپاهان اتوبوس تیم را بدون اطلاع ترک کرده و در هنگام پرواز به کاروان تیم اضافه شد.

اتفاقی که دقیقا در زمان سفر قبلی استقلال به اصفهان هم رخ داده بود. یزدانی جریان سفر استقلال به اصفهان برای برگزاری دیدار مقابل ذوب‌آهن شبیه کار همین هفته را انجام داده بود. پیش از دیدار با ذوب آهن در اصفهان هم هنگامی که اعضای تیم یک روز قبل از بازی به هتل محل اقامت رسیدند بی خبر اردو را ترک کرد و در واپسین ساعات شب به هتل بازگشت که کادر فنی استقلال آن زمان قصد اخراج یزدانی را داشت، اما با وساطت بازیکنان و کاپیتان تیم فکری از اخراج او صرف نظر کرد.

این بار، اما حواشی پیرامون سیاوش یزدانی به قدری زیاد شده که حتی محمود فکری هم دیگر راضی به نگه داشتن او در ترکیب تیمش نمی‌شود. اگرچه فکری در تمرین یکی دو روز گذشته استقلال از حضور یزدانی جلوگیری نکرده، اما خیلی هم به مدافع تیمش روی خوش نشان نداده. به نظر یزدانی بیش از پیش به در‌های خروجی باشگاه استقلال نزدیک شده و شاید کنار گذاشتن این بازیکن حاشیه‌ساز یک اهرم فشار برای فکری باشد تا طی یکی دو روز آینده یزدانی را از لیست تیمش برای نیم فصل دوم خارج کند.