شهر خبر

دبیر اجرایی جشنواره در گفتگو با مهر خبرداد؛

ارسال ۱۲۳ اثر به جشنوراه ملی مطبوعات و رسانه آیات

ارسال ۱۲۳ اثر به جشنوراه ملی مطبوعات و رسانه آیات

جواد نصیری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات از ارسال ۱۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

جواد نصیری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه آماری از این جشنواره گفت: تا کنون ۷۱ نفر در این جشنواره ثبت نام کرده که ۳۳ نفر از آنها، ۱۲۳ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی با بیان جزئیات این جشنواره افزود: در بخش اصلی ۹۵ اثر شامل: ۵۳ عکس، ۵ سرمقاله و یادداشت، ۱۱ مصاحبه، ۹ تیتر، ۲ خبر و ۱۵ گزارش، ارسال شده است. در بخش ویژه نیز ۲۸ اثر که شامل ۱۲ کلیپ، ۶ موشن گرافیک، ۸ طرح یا تصویر و یک پادکست و یک انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نصیری با بیان اینکه از جشنواره در سطح گسترده‌ای از نظر جغرافیایی استقبال شده است، افزود: تا کنون از شهرهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، خوزستان، گلستان، همدان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، قم آثاری دریافت شده است. این پراکندگی از نظر جغرافیایی و شرکت استان‌های مختلف، نشان دهنده روند مطلوبی از اطلاع رسانی است.

دبیر اجرایی جشنواره آیات ادامه داد: در چند روز گذشته از تیزر این جشنواره رونمایی کردیم. در این تیزر، شرکت در جشنواره به صورت کامل توضیح داده شده و این تیزر در رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و فضای مجازی منتشر شده است.

نصیری با اعلام مشارکت خبرنگاران و افراد رسانه‌ای گفت: این جشنواره تا ۲۸ اسفند ماه ادامه دارد اما با توجه به اینکه در روزهای پایانی فشار مضاعفی را شاهد خواهیم بود امیدواریم افرادی که علاقه مند به ثبت آثار هستند، در روزهایی که بارگذاری در سایت راحت تر انجام می‌شود اقدام نمایند.

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم آغاز به کار کرد. علاقه‌مندان تا ۲۸ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir ثبت نام کنند.

کد خبر 5149211