شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهر تهران#نوروز

از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد:

اکران طرح‌های ملی و مذهبی در سطح شهر تهران |‌ فراخوانی گرافیست‌ها برای نوروز

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور اکران طرح‌های فاخر با موضوعات ملی و مذهبی به مناسبت رویدادهای ملی و مذهبی پیش رو، فراخوان ارسال آثار منتشر کرد.

طرح‌هاي نوروز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم(ع)، روز درختکاری، عید نوروز و اعیاد شعبانیه، فراخوان کشوری ارسال آثار و طرح‌های فرهنگی به منظور اکران در سطح شهر تهران را منتشر و از هنرمندان و علاقه‌مندان سراسر کشور دعوت کرده است تا در این فراخوان شرکت کنند.

بر اساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار برای موضوعات مبعث حضرت محمد(ص)، شهادت امام موسی کاظم (ع) و روز درختکاری تا دوم اسفند ماه ۹۹ است.

همچنین مهلت ارسال آثار و طرح‌های فرهنگی با موضوعات عید نوروز و اعیاد شعبانیه تا پایان روز هشتم اسفند ماه بوده و آثار ارسالی به علت تقارن نوروز ۱۴۰۰ با اعیاد شعبانیه، باید تلفیقی از مناسبت‌های اعیاد شعبانیه و نوروز باشد.

سازمان زیباسازی شهر تهران از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت کرده است برای همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی این سازمان، آثار خود را با موضوعات اعلام شده به نشانی اینترنتی farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.

کد خبر 585620

برچسب‌ها