شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

کومان: پاری‌سن‌ژرمن برتر از ما بود/ بارسلونا شانس خیلی کمی برای صعود دارد


کومان: پاری‌سن‌ژرمن برتر از ما بود/ بارسلونا شانس خیلی کمی برای صعود دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که تیمش در بازی شب گذشته مقابل پاری‌سن‌ژرمن حرفی برای گفتن نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برتری یک بر صفر خود را نتوانست حفظ کند و در نهایت تن به شکست سنگین 4 بر یک داد، پس از این بازی گفت: قطعاً نتیجه بازی نشان می‌دهد که پاری‌سن‌ژرمن تیم برتر میدان بود و آنها تأثیرگذار بازی کردند. در نیمه اول بازی بیشتر برابر بود اما در نیمه دوم ما در فاز دفاعی مشکلاتی داشتیم. پاری‌سن‌ژرمن در 45 دقیقه دوم ثابت کرد که به لحاظ فیزیکی خیلی برتر از ما است.

وی افزود: وقتی که در نتیجه پیش هستید و سپس گل تساوی را دریافت می‌کنید، این همیشه مشکل‌ساز می‌شود. ما به خوبی از گل‌مان دفاع نکردیم و توجه کافی به توپ‌هایی که از جناحین و از مرکز به سمت دروازه‌مان می‌آمد، نداشتیم. به خصوص در نیمه دوم پاری‌سن‌ژرمن برتر از ما بود و نشان داد که تیم کامل‌تری نسبت به ما است. باید این شکست را بپذیریم و در مواردی که در آن ضعف داریم، پیشرفت کنیم.

سرمربی هلندی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما می‌دانستیم که چنین اتفاقی ممکن است بیفتد، چون مقابل تیم فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنیم، تیمی فیزیکی و باتجربه. بنا به دلایل مختلف PSG جلوتر از ما است. شکست 4 بر یک خیلی سخت است و نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم. حقیقت این است که وقتی در خانه تن به چنین شکستی می‌دهید، شانس خیلی کمی برای صعود به مرحله بعد دارید.

کومان در پایان خاطرنشان کرد: این بازی به ما نشان داد که چقدر نیاز به پیشرفت داریم، به خصوص در لیگ قهرمانان. این بازی به ما نشان داد که برای بودن در بالاترین سطح به خصوص در این تورنمتت، در مواردی کمبودهایی داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/