شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

سنگ تمام پیشکسوت محبوب استقلال برای سرمربی آبی پوشان : مخالف اخراج محمود فکری هستم

علی لطیفی ، پیشکسوت تیم استقلال گفت :من مخالف اخراج فکری هستم چون این تیم در صدر جدول قرار دارد و دوم اینکه هیچ گزینه‌ای وجود ندارد که استقلال را تحویل بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی درباره شکست ۲ بر صفر تیم‌ استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

زمانی که استقلال در صدرجدول داشت، از این تیم انتقاد می‌کردم چون با توجه به مهره‌هایی که دارد فوتبال زیبایی ارائه نمی‌کند و در چند بازی آخر هم نتیجه نگرفته است.

وی ادامه داد:

زمانی که هدایت این تیم دست استراماچونی بود با اینکه تیم صدرجدول نبود انتقادات کمتر از زمانی بود که تیم فکری در صدرجدول بود، چون تیم استراماچونی زیبا و هجومی بازی می‌کرد اما استقلال فکری با پرمهره‌ترین تیم ایران هم زیبا بازی نمی‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

محمود فکری در چینش نفرات اشتباه می‌کند. بازیکنانی مانند اسماعیلی و رضاوند باید در وسط زمین بازی کنند و جای آن‌ها در کناره‌های زمین نیست اما فکری این اشتباهات را می‌کند و شنبه هم شاهد بودیم استقلال در تمام نقاط مشکل داشت و خط دفاع این تیم فاجعه بود.

علی لطیفی در خصوص اینکه هواداران استقلال خواهان اخراج فکری شده‌اند افزود:

من مخالف اخراج فکری هستم چون این تیم در صدرجدول قرار دارد و دوم اینکه هیچ گزینه‌ای وجود ندارد که استقلال را تحویل بگیرد و ورود مربی خارجی هم ممنوع است. به نظرم شانسی که فکری آورده این است که هواداران در استادیوم حضور ندارند و فشار کمتری روی او وجود دارد.