شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

واکنش عجیب اسطوره محبوب پرسپولیس به بردهای اقتصادی شاگردان گل محمدی

محمد پنجعلی در صحبت هایی به نتایج اخیر سرخپوشان واکنش نشان داده است و معتقد است بردهای اقتصادی پرسپولیس، اتفاق مثبتی برای این تیم محسوب می شود. پیشکسوت پرسپولیس مدعی شده است مهم سه امتیاز است و اشکالی ندارد که شاگردان یحیی گل محمدی بردهای کم رنگی را کسب می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمد پنجعلی می گوید پرسپولیس کار سخت و بزرگی را انجام داد که از آن وضعیت حالا به بالای جدول رسیده است.

محمد پنجعلی بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در لیگ بیستم صحبت کرد.

محمد پنجعلی درباره حضور پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی و احتمال قهرمانی نیم فصل این تیم گفت:

پرسپولیس کار سخت و بزرگی را انجام داد که از آن وضعیت حالا به بالای جدول رسیده است. البته من قبلا هم گفته بودم که این تیم به زمان نیاز دارد تا به خودش بیاید.

پنجعلی ادامه داد:

بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم خسته بود و بچه ‌ها به هم ریخته بودند اما با تدابیری که کادر فنی در نظر گرفت و زحمتی که خود بچه ها کشیدند پرسپولیس دوباره به خودش آمد و شد همان تیم همیشگی.

پیشکسوت پرسپولیس درباره فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی گفت:

قطعا تیم باید تقویت شود به خصوص برای بازی ‌های لیگ قهرمانان آسیا. پرسپولیس دفاع وسط می ‌خواهد و این مسئله‌ای حیاتی برای تیم است. دفاع وسط پستی است که باید بازیکن تخصصی در آن بازی کند و به خاطر همین پرسپولیس حتما یک یا دو مدافع وسط جدید می‌ خواهد.

پنجعلی در خصوص عملکرد سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد:

سیدجلال ثابت کرد که سن در فوتبال اصلا ملاک نیست و تا زمانی که بدن اجازه بدهد فوتبالیست می ‌تواند بازی کند. سیدجلال یک بازیکن بی ‌نظیر است و عملکردش کاملاً قابل تقدیر، ضمن اینکه یحیی هم نشان داده که همیشه از بهترین بازیکنان استفاده می کند و موفقیت پرسپولیس برایش مهم است.

پنجعلی درباره حضور کمال کامیابی ‌نیا در پست دفاع وسط پرسپولیس گفت:

کمال با وجود اینکه مدافع وسط نیست اما در این پست عالی عمل کرده است. خیلی سخت است که شما یک هافبک باشید اما در پست دفاع وسط هم بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید، آن هم در تیمی مثل پرسپولیس.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی ‌ها به پیروزی های یک بر صفر این تیم و بردهای اقتصادی شاگردان یحیی گل محمدی ایراد می ‌گیرند، تاکید کرد:

ایرادی ندارد که پرسپولیس همه بازی ‌ها را با نتیجه یک بر صفر ببرد چون سه امتیاز مهم است و نه فوتبال زیبا. در آخر فصل تیمی که بیشترین امتیازها را گرفته قهرمان می‌ شود نه تیمی که زیباتر بازی کرده است. الان شرایط طوری است که مربیان باید بیشتر به فکر نتیجه‌ گرایی باشند تا ارائه فوتبال زیبا.