شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ستاره استقلال

۴ ستاره استقلال در معرض خطری بزرگ ؛ اگر فکری سرمربی آبی پوشان باقی بماند

شایعات زیادی مبنی بر برکناری یا استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری استقلال به گوش می رسد. اما طبق آخرین شنیده ها در صورتی که این اتفاق رخ ندهد و فکری کماکان سرمربی استقلال باقی بماند، ۴ بازیکن این تیم در خطر اخراج از جمع آبی پوشان خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمود فکری سرمربی استقلال در صورت ابقا در پستش، در تیمش خانه تکانی خواهد کرد.

در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه همکاری استقلال با محمود فکری مشخص نشده، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فکری در صورت گرفتن رای اعتماد از هیات مدیره استقلال، قصد دارد ۴ بازیکن تیمش را کنار بگذارد. البته روی این مساله هم فکری موافق کنار گذاشتن این بازیکنان بوده است و هم اعضای هیات مدیره!

طبیعتا نمی‌توان هیچ اشاره‌ای به این ۴ بازیکن کرد اما تصمیم فکری در کنار گذاشتن این نفرات قطعی است و در صورت ابقای او روی نیمکت استقلال، باید شاهد جدایی اجباری ۴ بازیکن از استقلال باشیم. باشگاه هم اعلام کرده حاضر است مقدمات فسخ قرارداد این بازیکنان را فراهم کند. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که امروز یکی از روزنامه‌ها خبری منتشر کرد که بر اساس آن چند بازیکن استقلال منتظر مشخص شدن وضعیت فکری هستند تا در صورت ماندن او، به دنبال گرفتن رضایتنامه باشند.

البته همه این ها در صورتی است که فکری سرمربی استقلال بماند. مطمئنا اگر سرمربی دیگری مثل امیرقلعه‌نویی یا فرهاد مجیدی و دیگر گزینه‌ها سرمربی استقلال شوند، ماجرا فرق می کند و این ۴ بازیکن می‌توانند در استقلال بمانند.