شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#روحانی#رئیس جمهور

بررسی ۲سوال از روحانی در مجلس


بررسی 2سوال از روحانی در مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس جزئیات جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی ۲ سوال ۲ سوال از آقای روحانی رئیس جمهور را تشریح کرد.

کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه سوال آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از آقای روحانی رئیس جمهور در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس درباره تاخیر در معرفی وزرای «صمت» و کشاورزی به مجلس ،مطرح شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه سوال دیگر نماینده شاهین شهر از آقای روحانی رئیس جمهور در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس درباره نقض اصل 77 قانون اساسی مبنی بر تصویب همه مقاوله‌نامه‌ها در مجلس در مورد سند 2030 مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جهور در این جلسه حضور داشت، ادامه داد:توضیحات معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره سوال اول برای اعضای کمیسیون قضایی قانه کننده بود اما توضیحات وی درباره سوال دوم چندان قانع کننده نبود و این موضوع فعلا بلا‌تکلیف ماند تا درباره آن تصمیم گیری شود.

دلخوش با اشاره به دستورکار دیگر اعضای کمیسیون قضایی در این جلسه، اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز طرح اعتبار اسناد قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد برای بررسی کارشناسی به کارگروه تخصصی کمیسیون ارجاع شود.

انتهای‌پیام/