شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان#کتابخوانی

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امیر گلها» همزمان با میلاد امام علی(ع)


برگزاری مسابقه کتابخوانی «امیر گلها» همزمان با میلاد امام علی(ع)

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «امیر گلها» همزمان با میلاد مبارک امیرالمؤمنین، امام علی (ع)، توسط پاتوق کتاب و با همراهی دفتر نشر معارف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتابخوان پاتوق کتاب، با همراهی دفتر نشر معارف، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی «امیر گل ها» کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند، با دانلود و مطالعه کتاب «امیر گلها»  از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشانی https://patogh.mobi   و یا خرید آن از کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور، از تاریخ 1 الی 7 اسفند 1399 در این مسابقه شرکت کنند.

کتاب «امیر گل­ها» به قلم حسین سیدی، رویکردی تازه به تألیف کتاب شخصیت‌شناسی دینی داشته است. به تعبیری در دنیای مدرن و صنعتی امروز که افراد گرفتار کم‌حوصلگی شده­‌اند، این کتاب راهنمای خوبی برای مطالعه سریع و آسان است. هنر سیدی در یافتن کلید واژه­‌هاست. او برچسب­‌هایی ریز و جزئی را از زندگی امام علی(ع) در منابع شیعه و اهل سنت یافته و بدان پرداخته است.

کتاب دربردارنده سخنانی از سرسخت‌­ترین مخالفان امامت و ولایت امام علی(ع) است؛ سخنانی که نشان می­‌دهد این افراد چگونه به امیرالمومنین(ع) و عدالت و حقانیت ایشان اعتقاد داشته‌اند.

کتابخوان پاتوق کتاب، ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبین پاتوق کتاب، برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون این مسابقه (معادل درصد کسب شده آن ها)، در انتهای مسابقه به 10 نفر از شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای 80 درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، جوایزی به شرح زیر تقدیم می کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پس از مطالعه کتاب، از تاریخ  1 الی 7 اسفند ماه سال جاری، با مراجه به سایت https://patogh.mobi   در مسابقه شرکت نمایند و ازجوایز در نظر گرفته آن بهره‌مند شوند.

پیش از این، اپلیکیشن پاتوق کتاب، مسابقه کتابخوانی «خط امام(ره)» (مروری اجمالی بر اندیشه های امام خمینی) را در دهه فجر 1399 برگزار کرده، و هر شب به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه، جوایزی تقدیم کرده بود.

انتهای پیام/