شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تجهیزات#تهران بزرگ

نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی مأمور قلابی در خانه دانشجویی دخترانه


نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی مأمور قلابی در خانه دانشجویی دخترانه

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مأمور قلابی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم سه قبضه سلاح گرم و مقادیری تجهیزات نظامی غیرمجاز و کارتهای جعلی کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه دختری جوان در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می‌کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد سلاحهای مورد نظر متعلق به فردی دیگری بوده که ظاهراً به تازگی با این دختر جوان آشنا شده و خود را  مأمور معرفی کرده است.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مأمور قلابی با مراجعه به برخی افراد از آنها مبالغی را به بهانه ذی نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرایی اخاذی کرده است.

پس از بررسی‌های تکمیلی نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

در ادامه، روز گذشته مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت به مخفیگاه متهم در حوالی بلوار سیمون بولیوار اعزام و ضمن دستگیری متهم موفق شدند تعداد سه قبضه سلح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی غیر مجاز و کارتهای جعلی و قلابی از محل اختفای این فرد جاعل کشف کنند.

تاکنون هشت نفر از مالباختگان شناسایی شدند و متهم در تحقیقات تخصصی به 10 فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

سرهنگ علی محمدی؛ رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی  تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان خواست فریب افراد جاعلی را که با جعل عناوین و استفاده از لباس و تجهیزات نظامی وعده‌های خارج از روند اداری می‌دهند، نخورده و در صورت مشاهده اینگونه افراد مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/