شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سعید#مشتریان

آب پاکی پرسپولیس روی دست مشتریان سعید حسین پور ؛ او فقط در یک صورت جدا می شود؟

سعید حسین پور بازیکن جوان قرمزها که با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شده است به صورت قرضی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس بازیکنان جوان این تیم در صورت داشتن پیشنهاد مناسب از تیم های حاضر در لیگ برتر فقط به صورت قرضی از جمع قرمزها جدا خواهند شد. یکی از بازیکنان پرسپولیس که در این مدت فرصت لازم برای حضور در ترکیب این تیم را نداشته، سعید حسین پور هافبک جوان و با تکنیک قرمزها است.

سعید حسین پور که با پیشنهاداتی از چند تیم حاضر در لیگ برتر روبه رو شده است ،بعد از نیمکت نشینی در این فصل به دنبال این است تا برای دستیابی به فرصت بیشتر، راهی تیم دیگری شود، اما با تاکید باشگاه مبنی بر صدور رضایتنامه قرضی مواجه شد.

سعید حسین پور بازیکن جوان که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ و در حالی که قرمزها با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده بودند همراه با احسان حسینی به جمع بازیکنان بزرگسال اضافه شدند اکنون با ترافیک شکل گرفته در خط میانی پرسپولیس به نیمکت نشین صرف در جمع شاگردان یحیی گل محمدی تبدیل شده است. موضوعی که باعث شده تا حسین پور بعد از صحبت با کادرفنی به دنبال دریافت رضایتنامه و حضور در تیم دیگری باشد.

در این رابطه اما باشگاه بار دیگر به این بازیکن اعلام کرده که با معرفی تیم جدید خود، تنها رضایتنامه اش به صورت قرضی صادر خواهد شد و او را به عنوان یکی از سرمایه‌های باشگاه به صورت قطعی به تیم دیگری واگذار نخواهند کرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این هافبک جوان و باتکنیک با پیشنهاد باشگاه نساجی مواجه شده است و در صورت توافق بین مدیران دو باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم منتقل خواهد شد.