شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرانسه#المپیک#ملی‌پوش

نیما عالمیان: شرایط خوبی در لیگ تنیس روی میز فرانسه دارم/ فشار برای کسب سهمیه المپیک زیاد است


نیما عالمیان: شرایط خوبی در لیگ تنیس روی میز فرانسه دارم/ فشار برای کسب سهمیه المپیک زیاد است

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: نتایجم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیمی که در لیگ فرانسه برایشان بازی می‌کنم، از من خیلی راضی هستند.

نیما عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین شرایطش اظهار داشت: وضعیتم در حال حاضر خوب است، چرا که در کوران مسابقه هستم. من هر هفته در فرانسه بازی می‌کردم و خدا را شکر نتایجم تاکنون در این لیگ خوب بوده است. من 10 برد کسب کرده‌ام، نتایج نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیم از من خیلی راضی هستند.

وی افزود: من و نوشاد عالمیان پیش از بازگشت به ایران، هر روز تمرینات خود را در کمپ خودمان در فرانسه انجام می‌دادیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه شویم.

ملی‌پوش تنیس روی میز درباره شرایط برگزاری لیگ برتر گفت: با وجود کرونا، لیگ در وضعیت خوبی انجام می‌شود و از این بابت خوشحالم، چون بازیکنان هم به حق و حقوق‌شان می‌رسند. تیم فراسنج هم تیمی خوبی است و مدیران و مسئولانش تیم خوبی را جمع و جور کرده‌اند که ان‌شاءالله نتایج خوب ادامه پیدا کند.

عالمیان درخصوص درباره مسابقات انتخابی المپیک که ابتدا قرار است بین بازیکنان آسیای میانه برگزار شود، عنوان کرد: حریفانی از ازبکستان و قزاقستان هستند که شرایط خوبی دارند. سایر بازیکنان معمولی هستند و در واقع رقابت بین من و نوشاد و آن دو بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات برای کسب سهمیه المپیک، باعث افزایش فشار بر روی او و برادرش نمی‌شود؟ گفت: فشار زیاد است، ولی باید به این نکته توجه کرد که شرایط کسب سهمیه نسبت به قبل سخت‌تر شده و سهمیه‌ها هم کم شده است، به‌طوری‌که از آسیای میانه فقط یک نفر سهمیه می‌گیرد و یک نفر هم در مسابقات انتخابی جهانی به این مهم دست خواهد یافت. ما باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

 

انتهای پیام/