شهر خبر

تعیین سرنوشت لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در نشست AFC


تعیین سرنوشت لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2022 در نشست AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نشست امروزش تکلیف دیدارهای فصل جدید لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، کنفدراسیون فوتبال امروز امروز (سه‌شنبه) در مورد نحوه برگزاری فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا  و سه دور باقی مانده دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 به صورت تجمیعی تصمیم می‌گیرد. پیش از این اعلام شده بود دیدارهای ملی از ماه مارس به ژوئن انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش، در بخش لیگ قهرمانان آسیا نیز کمیته مسابقات AFC پیشنهادهایی از ایران، عربستان، امارات و ازبکستان برای میزبانی در صورت برگزاری تجمیعی این رقابت‌ها دریافت کرده است. فدراسیون‌های آسیایی پیشنهادهای مختلفی برای برگزاری رقابت‌های باقی مانده ملی به صورت تجمیعی به AFC ارائه دادند. شدت شیوع ویروس کرونا در برخی کشورهای آسیایی و دشواری برگزاری بازی در ورزشگاه‌ها باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال این قاره بخواهد تصمیم جدیدی را بگیرد. کمیته مسابقات در نهایت به دنبال یافتن بهترین راه‌حل و برگزاری امن دیدارهای انتخابی ملی است. همچنین این کمیته نشست‌های جداگانه‌ای با فدراسیون‌های عضو AFC  جهت بررسی اقدام‌های سازمانی و بهداشتی برگزاری مسابقات خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/