شهرخبر

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به دنبال بازگشت به صدر/ تلاش شاگردان کشاورز برای انتقام از مس


لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به دنبال بازگشت به صدر/ تلاش شاگردان کشاورز برای انتقام از مس

گیتی‌پسند اصفهان امیدوار است با غلبه بر تیم پُرمهره کراپ الوند به صدر جدول گروه "الف" لیگ برتر فوتسال بازگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) با شش دیدار برگزار می‌‌شود. هفته‌ای که در آن تیم‌های اهورا بهبهان و ایمان شیراز استراحت می‌کنند.

در مهمترین دیدار هفته، کراپ الوند میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. کراپ با عبور از نتایج ضعیف ابتدای فصل، در هر سه بازی گذشته خود پیروز شده و برای گرفتن انتقام از گیتی‌پسند انگیزه دارد. در صورتی که شاگردان رضا لک امروز پیروز شوند، از رقیب امروز خود در جدول سبقت می‌گیرند. گیتی‌پسند هفته گذشته صدر جدول را از دست داد و برای پس گرفتن رتبه نخست جدول گروه "الف"، باید یاران مهدی جاوید را در قزوین شکست دهد.

مقاومت البرز مقابل فردوس قم صف‌آرایی می‌کند. پدیده این فصل با نتایج درخشان خود، بر خلاف انتظارات به صدر جدول گروه الف رسیده و برای تداوم یکه‌تازی خود باید از سد فردوس هم بگذرد. نماینده قم اما در سه هفته گذشته تنها یک امتیاز گرفته و هم برای صعود به مرحله دوم امید دارد، هم خطر سقوط به پلی‌آف سقوط را احساس می‌کند.

لیگ برتر فوتسال , فوتسال ,

در گروه "ب" هم مس سونگون میهمان راگا خواهد بود. قهرمان سه دوره گذشته مسابقات، امتیازات کامل چهار دیدار اخیر خود را به دست آورده و با یک امتیاز و یک بازی کمتر از فرش‌آرا، در جایگاه دوم جدول گروه ایستاده است. راگا هم در اولین فصل حضور در لیگ برتر، در چهار بازی اخیر خود متحمل سه شکست شد و کم‌کم با بالانشینان فاصله گرفت. شاگردان محمد کشاورز امیدوارند شکست دور رفت خود را مقابل مس جبران کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فرش‌آرای مشهد به مصاف بازارهای روز کوثر خواهد رفت. نماینده مشهد پس از شکست مقابل مس سونگون، در سه مسابقه متوالی پیروز شد و حالا به صدر جدول گروه ب رسیده است. در صورتی که فرش‌آرا نتواند از پس بازارهای روز کوثر بربیاید، ممکن است صدر جدول را به مس تقدیم کند. تیم اصفهانی هم به اولین تیمی تبدیل شد که به ایمان شیراز امتیاز داده و یکی از کاندیداهای سقوط به پلی‌آف سقوط به شمار می‌رود.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در زیر آمده است:

سه‌شنبه 28 بهمن

گروه "الف"
کراپ الوند -گیتی‌پسند
فردوس قم - مقاومت البرز
شهروند ساری - شهید منصوری قرچک

گروه "ب"
راگای ری - مس سونگون
حفاری اهواز - سن‌ایچ ساوه
بازارهای کوثر اصفهان - فرش‌آرای مشهد

انتهای پیام/