شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشکلات مالی#نتایج#اروپایی

خانه‌های سرد اروپایی‌ها در زمستان به دلیل مشکلات مالی


خانه‌های سرد اروپایی‌ها در زمستان به دلیل مشکلات مالی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که بسیاری شهروندان اروپایی به دلیل مشکلات مالی در زمستان نمی‌توانند محل سکونت خود را گرم کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل" آلمان، داده های اداره آمار فدرال آلمان نشان می دهد که بسیاری از شهروندان آلمانی پول کافی ندارند تا محل سکونت خود را در زمستان گرم نگه دارند.

به این ترتیب همه شهروندان آلمانی در دمای پایین زمستان نمی توانند در یک آپارتمان گرم خود را از سرما حفظ کنند. اداره آمار فدرال آلمان امروز ( دوشنبه) گزارش داد که در سال 2019 برای حدود 2 میلیون آلمانی به دلایل مالی امکان گرم کردن خانه ها در فصل سرد سال وجود نداشت. این شامل حدود 2.5درصد جمعیت این کشور می شود. بر این اساس بیشتر افرادی که تنها زندگی می کردند و در خانه های با یک سرپرست به سر می بردند از این مشکل رنج می بردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس گزارش اداره آمار فدرال آلمان در سال گذشته هفت درصد افراد در خانه های تک والد به دلیل کمبود پول قادر به گرم کردن خانه های خود نبودند. حدود 4.8 درصد افرادی که تنها زندگی می کردند هم چنین شرایطی را داشتند.

در سال 2019 آمار این گونه افراد در بلغارستان حدود 30 درصد بالاترین و در فنلاند با 1.8 درصد پایین ترین در اروپا بوده است.

این نتیجه مبتنی بر نظر سنجی های منظم در کشورهای مختلف اروپایی به دست آمده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر این اساس در اتحادیه اروپا در سال 2019 حدود 6.9 درصد مردم از نظرمالی توان گرم کردن محل سکونت خود را نداشتند.

بیشترین موارد در این راستا در بلغارستان با حدود 30.1 درصد، لیتوانی با 26.7 درصد و قبرس 21 درصد ناتوانی در گرم کردن محل سکونت به دلیل شرایط بد مالی دیده شده است. در کشورهای سوئد، اتریش و فنلاند هم سهم این افراد با حدود 2 درصد پایین تر از دیگر کشورهای اروپایی بوده است.

انتهای پیام/