شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورامین#والیبال

عمده غیاثی: ورامین تیم با کیفیتی است/ پیش بینی می‌کردم بازی سختی داشته باشیم


عمده غیاثی: ورامین تیم با کیفیتی است/ پیش بینی می‌کردم بازی سختی داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: سعی می‌کنیم روند خوب خود را حفظ کنیم تا یک هفته خوب از نظر ریکاوری و تمرین داشته باشیم تا برای مرحله پلی‌آف آماده شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  محمد عمده غیاثی در مورد پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهداب یزد مقابل شهرداری ورامین در هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیش بینی می‌کردم که بازی سختی داشته باشیم. این نکته را به شاگردانم گفته بودم که ورامین تیم با کیفیتی است.

سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد: ورامین، شخصیت بزرگی کردن در لیگ را دارد و قطعاً حرف‌های زیادی در مرحله پلی‌آف برای گفتن خواهد داشت. بازی نزدیکی بود و در مقاطعی که باید قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم، باتجربه‌تر عمل کردیم و توانستیم برنده بازی شویم.

عمده‌غیاثی خاطرنشان کرد: بازی آخر ما در مرحله مقدماتی با سایپا است. سعی می‌کنیم روند خوب خود را حفظ کنیم تا یک هفته خوب از نظر ریکاوری و تمرین داشته باشیم تا برای مرحله پلی‌آف آماده شویم.

او در خصوص آمادگی شاگردانش برای حضور در پلی‌آف گفت: از نظر فنی و آمادگی جسمانی ضعف‌هایی داریم که باید روی آن‌ها کار کنیم. از نظر مصدومیت هم بهنام حاجی‌پور چندان آماده نیست و مشکلاتی از ناحیه کمر دارد، اما ا‌میدواریم به بازی پلی‌آف برسد. در دو بازی اخیر سعی کردیم کمتر از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد: وقتی بازی‌های به صورت متمرکز و فشرده برگزار می‌شود همیشه 6 نفر تحت فشار هستند و 6 نفر دیگر کمتر کار به آنها می‌رسد؛ این موضوع را هم مدنظر داریم. باید تمرینات و ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام قوا در پلی‌آف حاضر شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/