شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

محرومیت از دریافت معاینه فنی به جرم "دوگانه‌سوز کردن خودرو!"


محرومیت از دریافت معاینه فنی به جرم "دوگانه‌سوز کردن خودرو!"

برخی از مالکان خودرو پس از دوگانه‌سوز کردن قانونی خودروی خود، برای اخذ معاینه فنی دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ یکی از مخاطبان تسنیم در تماس با این خبرگزاری مدعی شد که پس از گازسوز کردن خودرو خود با وجود اخذ مجوزهای مربوطه، مراکز معاینه فنی از ارائه معاینه فنی اجتناب می‌کنند!

این شهروند در توضیح این ماجرا به خبرنگار تسنیم گفت: سال گذشته خودرو خودم را برای دوگانه‌سوز کردن به یکی از مراکز مجاز اعلامی بردم و از حالت بنزین‌سوز به حالت دوگانه‌سوز تبدیل کردم و برای این کار تمام مجوزهای لازم را نیز اخذ کردم، پیش از گازسوز کردن خودرو، معاینه فنی را گرفته بودم اما حالا بعد از یک سال برای اخذ مجدد معاینه فنی با مشکل مواجه شده‌ام!

وی افزود: در زمان مراجعه به مرکز معاینه فنی به من اعلام شد که معاینه فنی به خودروی من تعلق نمی‌گیرد زیرا پلیس راهور این مجوز را هنوز قبول ندارد که خودروی من در سیستم به صورت گازسوز ثبت شده است! حال سؤال من این است که اگر در سیستم مراکز معاینه فنی، خودرو بنده را به عنوان دوگانه گازسوز قبول ندارند چرا به ما مجوز دوگانه‌سوز کردن دادند و چرا در سیستم خودروی من گازسوز ثبت شده است!

این شهروند یادآور شد: حتی کارت ماشین و برگ سبز خودروی خود را به دوگانه‌سوز تبدیل کردم اما مشکل من حل نشد! در حال حاضر بسیاری از مالکان وسایط نقلیه دوگانه، این مشکل من را دارند!

انتهای پیام/