شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#شبیه#موقعیت#بحرانی#تیم#محمود#فکری#اوایل#دهه

موقعیت بحرانی استقلال ؛ تیم محمود فکری شبیه استقلال اوایل دهه ۷۰

شرایط استقلال این روزها نگران کننده است و هواداران این تیم مثل سال ۷۱شرایط مشابهی را سپری می کنند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزهای استقلال انگارتکرار تاریخ در سال ۱۳۷۱است. زمانی که استقلال در سوپر جام تهران نتوانست نتیجه لازم را برای حضور مجدد در لیگ آزادگان بدست آورد تا انتقادات به این تیم زیاد شود.

آن روزها ذوالفقار نسب مربی استقل‌ال اعتقاد داشت هیچ تیمی اندازه استقلال مشکل و حاشیه ندارد،حرفی که عین جملات آن از سوی محمود فکری سرمربی این روزهای استقلال به آن اشاره می شود.

نکته قابل توجه در صحبت های مربی آن روزهای استقلا‌ل نداشتن کفش فوتبال و یا نیاوردن آن توسط بازیکنان در دیدار برابر سایپاست و این را برای تیمی که قهرمان آسیا شده است مناسب ارزیابی نمی کند.

حاشیه های استقلا‌ل این روزها مانند اوایل دهه ۷۰ است و این تیم که فصل را تا این اواخر با صدرنشینی ادامه می داد در پایان نیم فصل به رده سوم سقوط کرد تا نارضایتی ها از کادر فنی تیم زیاد شود.

استقلا‌ل در آن سالها با نتیجه چهار بریک برابر سایپا مغلوب شد تا حاشیه های این تیم زیاد شود و امروز با شکست در اصفهان حاشیه ها دوباره به سراغ این تیم رفته است.

تفاوت آن روزها و این روزهای استقلال سکوت محمود فکری است. سکوتی که هواداران استقلا‌ل را راضی نمی کند و آنها انتطار دارند فکری به عنوان سرمربی باید به حاشیه ها اشاره کند تا باشگاه آسیب بیشتری نبیند.

سکوتی که هواداران استقلال را راضی نمی کند و آنها انتطار دارند فکری به عنوان سرمربی باید به حاشیه ها اشاره کند تا باشگاه آسیب بیشتری نبیند.