شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دانشگاه آزاد#کاراته#بازیکنان

کتیرایی: شاید در مسابقات کاراته اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بیفتد/ تلاش می‌کنیم مدعی قهرمانی باشیم


کتیرایی: شاید در مسابقات کاراته اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بیفتد/ تلاش می‌کنیم مدعی قهرمانی باشیم

سرمربی تیم کاراته پاس گفت: دانشگاه آزاد با توجه به شرایط مالی، تمامی بازیکنان سرشناس کاراته ایران را جذب کرده، اما شاید روز مسابقات اتفاقات دیگری بیفتد.

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم شرایط بیماری کرونا که گفته می‌شود دوباره در حال بحرانی شدن است، به خیر بگذرد. با توجه به شرایط بیماری کرونا در  یک سال گذشته نتوانستیم تمرینات تیمی زیادی  داشته باشیم و حتی به صورت کامل دور هم جمع شویم. از طرفی یکسری بازیکنان که در فصل پیش در خدمت آنها بودیم دیگر در کنار ما نیستند. 

وی تصریح کرد:  کارایی برخی بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند را نیز به صورت کامل ندیدیم و در مسابقات آنها را تست نکردیم. البته شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و باید ببینیم در داخل مسابقات شرایط چگونه رقم خواهد خورد. هیچ زمانی این سبک مسابقه دادن را تجربه نکرده بودیم و در سوپر لیگ امسال اینگونه مسابقه دادن نیز به تجربیات ما اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم کاراته پاس در پاسخ به این سوال که با توجه به پتانسیل تیم دانشگاه آزاد و حضور بازیکنان ملی‌پوش در این تیم از حالا سرنوشت قهرمان مسابقات مشخص است، گفت: این موضوع را قبول ندارم. شاید خیلی تیم‌ها هزینه کنند، اما نتیجه لازم را نگیرند و نتیجه در زمین مشخص خواهد شد. این درست است که تیم دانشگاه آزاد با توجه به پتانسیل و شرایط مالی تمامی بازیکنان سرشناس کاراته ایران را جذب کرده و تیم خیلی خوب است، اما شاید روز مسابقات خیلی اتفاقات بیفتد که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

کتیرایی در خصوص اینکه پاس مدعی قهرمانی خواهد بود، تاکید کرد: صد درصد همینگونه خواهد بود. این درست که بازیکنان جوانان و جویای نامی را در اختیار داریم، اما این نفرات به دنبال اثبات خود به کاراته ایران هستند. ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در کنار بچه‌ها مدعی قهرمانی باشیم.  

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/