شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#انگلیسی#لیگ برتر#آرسنال

آرتتا: برای تیم شگفت‌انگیز لیدزیونایتد مشکلات بزرگی ایجاد کردیم/ اوبامیانگ کارش را به خوبی انجام داد


آرتتا: برای تیم شگفت‌انگیز لیدزیونایتد مشکلات بزرگی ایجاد کردیم/ اوبامیانگ کارش را به خوبی انجام داد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد تیمش مقابل لیدزیونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در پی برتری خانگی 4 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لیدزیونایتد در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس گفت: بابت کسب این نتیجه خیلی خوشحالم و بیشتر از آن بابت عملکردی که از خود ارائه دادیم، خوشحالم به خصوص بابت نمایش‌مان در نیمه اول مقابل تیمی شگفت‌انگیز که کار را برای ما سخت کرد. لیدزیونایتد چه با توپ و چه بی‌توپ باانگیزه بالایی بازی می‌کند اما ما به خوبی بازی را کنترل کردیم، بازیخوانی خوبی داشتیم و برای آنها مشکلات بزرگی را ایجاد کردیم.

وی افزود: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که لیدزیونایتد تیمی است که هرگز تسلیم نمی‌شود و در نیمه دوم به خاطر باور و شخصیتی که دارد، هر آنچه که در توان دارد را به نمایش خواهد گذاشت و آنها دقیقاً همین کار را کردند. ما در حالی چهار گل به ثمر رساندیم که می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم اما لیدزیونایتد کار ما را سخت کرد.

سرمربی آرسنال همچنین درباره مهاجم گابنی تیمش که در این دیدار هت‌تریک کرد، اظهار داشت: اوبامیانگ واقعاً خوب تمرین می‌کند، او می‌خواهد به فرم و شکل خود بازگردد و به تیم کمک کند. در طول هفته دیدم که او چقدر مشتاق است به تیم کمک کند، برای همین در این بازی پی‌یر امریک را در پست مهاجم نوک گذاشتم و او هم کارش را به خوبی انجام داد.

توپچی‌های لندن که در حال حاضر با 34 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند، حالا باید خود را آماده بازی پنجشنبه شب با بنفیکا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا کنند و سپس به فکر بازی یکشنبه هفته آینده با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/