شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ایتالیا#اینتر#صدر جدول

کونته: پیروزی بر لاتزیو باید نقطه شروع ما باشد، نه نقطه پایان!/ ما به این لوکاکو نیاز داریم


کونته: پیروزی بر لاتزیو باید نقطه شروع ما باشد، نه نقطه پایان!/ ما به این لوکاکو نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل اینتر و رسیدن به صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، موفق شد میهمان خود لاتزیو را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و صدر جدول رده‌بندی را از میلان بگیرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: رسیدن به صدر جدول هدفی بود که ما مدت طولانی به دنبالش بودیم و ما در این دیدار و در تقابل با حریفی بسیار قدرتمند به این هدف رسیدیم. به لاتزیو و سیمونه اینزاگی تبریک می‌گویم، آنها تیمی سرسخت، سازمان‌یافته و بسیار باکیفیت هستند.

وی افزود: حقیقت این است که لاتزیو با کسب 6 برد متوالی و نشان دادن قدرت خود در آن بازی‌ها به اینجا آمده بود اما در عین حال ما هم قدرت ذهنی خود را به نمایش گذاشتیم. برای بازیکنانم خوشحالم، اما این باید نقطه شروعی برای ما باشد، نه نقطه پایان. می‌دانیم که بازی بعدی تقابل با میلان در دربی دلامادونینا است و باید برای آن بازی بهتر از این باشیم. بازی جذابی بین دو تیمی خواهد شد که جاه‌طلبی بالایی دارند.

سرمربی اینتر همچنین در تمجید از مهاجم بلژیکی‌اش که در این دیدار دو گل به ثمر رساند و گل سوم را هم برای لائوتارو مارتینس ساحت، اظهار داشت: روملو و کل تیم واکنش فوق‌العاده‌ای از خود در این بازی به نمایش گذاشتند. لائوتارو عالی بود، ایوان پریشیچ هم همینطور، مارسلو بروزوویچ هم خیلی خوب کار کرد و مدافعان هم هیمنطور بودند. همه بازیکنان‌مان عالی بودند.

کونته در تکمیل صحبت‌هایش گفت: بعد از بازی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا و به نمایش گذاشتن چند عملکرد نسبتاً متوسط، برخی گفتند که لوکاکو به لحاظ روانی مشکلاتی دارد، اما گاهی اوقات است که شما صد درصد آماده نیستید. روملو اما در این بازی با تمام قدرتش به میادین بازگشت و ما به این روملو نیاز داریم. ما این عزم راسخ و اشتیاق را از هر یک از بازیکنان‌‌مان نیاز داریم.

وی همچنین درباره هافبک دانمارکی‌اش خاطرنشان کرد: کریستین اریکسن کم‌کم در حال درک این موضوع است که ما دقیقاً از او چه می‌خواهیم و فکر می‌کنم با توجه به بازی قبلی و این دیدار، او واقعاً در حال پیشرفت است. این مسیری است که همه باید باید احساس کنند که قهرمانان اصلی داستان هستند و ما می‌توانیم روی همه حساب کنیم. می‌دانیم که تنها یک هدف وجود دارد و آن افتخارآفرینی اینتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/