شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حقی:

مربیان استقلال کم تجربه هستند

مربیان استقلال کم تجربه هستند/ رفتار «فکری» حرفه‌ای نبود

هافبک سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان نیاز به یک تمرین دهنده خوب دارند، گفت: دستیاران محمود فکری تجربه لازم در امر مربیگری را ندارند.

به گزارش مشرق، داوود حقی در مورد شکست دو بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت: دیداری که بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد، بازی بسیار جذابی بود. سپاهان تیم خیلی خوبی بود، با برنامه بازی کرد و توانست از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد اما استقلال خوب نبود.

وی با انتقاد از عملکرد محمود فکری سرمربی استقلال اظهار داشت: نمی دانم چرا از ابتدای فصل تا به حال هر بازی، ترکیب تیم عوض می‌شود. از ابتدا تا به امروز همه از این موضوع انتقاد کردند اما متأسفانه فکری در هر دیدار با یک ترکیب به دیدار آمد و این موضوع باعث شد تا تیم به هماهنگی دست نیابد و این تغییرات به جای اینکه به سود استقلال باشد به ضرر این تیم تمام شد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص انتقاداتی که به خط دفاعی آبی پوشان می‌شود، تصریح کرد: نمی‌توان تمام تقصیرها را به گردن خط دفاع انداخت. زمانی که تیم گل می‌خورد همه مقصرند. ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد و حتی بازیکنانی که در خط حمله بازی می‌کنند وقتی در دروازه شان فشار زیادی وارد می‌شود باید به عقب برگشته و نقش یک مدافع را انجام دهند اما متأسفانه در بازی استقلال برابر سپاهان، بازیکنان آبی پوش آنقدر اشتباه داشتند که اجازه دادند سپاهان هر کاری می‌خواهد بکند و برایم عجیب بود که تاکنون این قدر بازیکنان استقلال را بی انگیزه ندیده بودم.

هافبک سابق استقلال درباره احتمال برکناری محمود فکری گفت: با برکناری فکری موافق نیستم. او سال‌ها در استقلال بازی کرده و شناخت خوبی از تیم دارد بنابراین باید به او اجازه داده شود کارش را ادامه داده و اهدافی که در سر دارد را پیش ببرد. تعویض سرمربی همیشه جواب نداده و احتمال دارد شرایط از اینکه هست، بدتر هم بشود.

وی ادامه داد: استقلال به یک تمرین دهنده خوب نیاز دارد. فکری باید کسی را انتخاب کند که تیم را تمرین داده و خودش مدیریت کند. کاری که نکونام در ابتدای سرمربی گری اش انجام داد. تمرین دهنده اسپانیایی آورد و خودش تنها مدیریت می‌کرد. فکری هم باید چنین کاری را بکند. زیرا دستیاران او مثل برهانی و حنیف عمران زاده تجربه لازم را ندارند و هنوز نمی‌توانند به فکری کمک لازم را داشته باشند.

حقی در مورد آنفالو کردن بازیکنان توسط فکری در شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: به اعتقادم کار این سرمربی، حرفه‌ای نبوده است. لیورپول هم شکست سنگینی را پذیرا شد اما مربی این تیم از این شکست درس گرفت و شرایط تیمش را بهتر کرد. اینکه سرمربی استقلال بازیکنانش را آنفالو کند و یا در نشست خبری، سالن را ترک کند یک کار غیرحرفه ای انجام داده که مورد قبول هیچکس نیست.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که استقلال بهتر از این روزها شود. آبی پوشان نیاز به یک قهرمانی دارند و حالا که امتیاز تیم‌ها به همدیگر خیلی نزدیک است استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و با بردهای پیاپی به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: مهر