شهر خبر

حمله دوباره اسطوره استقلال به وریا غفوری پس از حواشی اخیر + سند

حواشی اخیر وریا غفوری در استقلال، صدای سیاوش اکبرپور را هم درآورده است. اسطوره آبی پوشان کنایه سنگینی به کاپیتان استقلال زده است. اکبرپور با انتشار عکسی از خود و میلاد میداوودی در استوری اینستاگرامش، به وریا غفوری طعنه سنگینی زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سیاوش اکبرپور یک استوری جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، استوری که به نظر می رسد مخاطب آن کاپیتان استقلال است.

پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، حاشیه های زیادی پیرامون این باشگاه به وجود آمد و آبی ها این بار صدر جدول را از دست دادند تا شرایط کمی متفاوت شود.

سیاوش اکبرپور که چندی پیش یک مصاحبه علیه وریا غفوری انجام داده بود، این بار هم یک استوری جدید منتشر کرده است که به نظر می رسد مخاطب آن وریا غفوری است. اکبرپور در مصاحبه قبلی خود گفته بود:

وریا غفوری ابتدا یک قهرمانی با استقلال بیاورد، بعد ناز کند.

حالا این بار سیاوش اکبرپور تصویری از خود کنار میلاد میداوودی منتشر کرده و نوشته است:

کاسبی یا عاشقی به نام مردم و استقلال!

کنایه سیاوش اکبرپور به وریا غفوری

گفته می شود وریا غفوری ۱۵ روز پیش مهلت ۱۰ روز به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات خود داده و اعلام کرده در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکند، قراردادش را فسخ می کند. وریا غفوری قصد داشته پس از بازی با سپاهان این موضوع را رسانه ای کند ولی چون آبی ها در این دیدار شکست خوردند، کاپیتان استقلال این موضوع را رسانه ای نکرد. حالا ۵ روز از مهلت وریا غفوری می گذرد.

به نظر می رسد این استوری سیاوش اکبرپور هم خطاب به وریا غفوری است و او دوباره به کاپیتان آبی ها حمله کرده است.