شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#کرونا

کارگردان سریال "حکایت‌های کمال" راهی بیمارستان شد


کارگردان سریال "حکایت‌های کمال" راهی بیمارستان شد

محسن شایان‌فر تهیه‌کننده سریال "حکایت‌های کمال" از ابتلای قدرت‌الله صلح میرزایی به کرونا و بستری شدن او در بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محسن شایان‌فر تهیه‌کننده قدیمی سینما و تلویزیون که چندی پیش سریال "حکایت‌های کمال" را روی آنتن داشت در گفت‌وگویی با خبرنگارخبرگزاری تسنیم  از بستری شدن قدرت‌الله صلح میرزایی در بیمارستان خبر داد.

او به ابتلای این کارگردان به بیماری کرونا، اشاره کرد و گفت: بیمارستان نیاکان بستری شده و در بخش اورژانس تحت مراقبت قرار دارد. گفته می‌شود دو سه روز دیر مراجعه کرده و امیدوارم با دعای همکاران و مردم علاقه‌مند به کارهای این کارگردان تلاشگر عرصه سینما و تلویزیون، زودتر از بستر بیماری رهایی پیدا کند.

 

قدرت‌الله صلح‌میرزایی آثاری همچون سریال تلویزیونی "حکایت‌های کمال" و "پنجره" و فیلم سینمایی "دلداده" و "زندگی شیرین" کارگردانی کرده است. هنرمندی که کار حرفه‌ای‌اش را سال 1373 با فیلم "حامی" در سینما آغاز کرد؛ گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی‌اش مانند سریال "پنجره"، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای قدرت‌الله صلح‌میرزایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمود دینی، امین حیایی، محمد بانکی و منوچهر حامدی را تجربه کرد.

 

با اینکه قدرت‌الله صلح‌میرزایی را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. قدرت‌الله صلح‌میرزایی علاوه‌ بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهمترین آثار قدرت‌الله صلح‌میرزایی در حرفه‌ نویسنده، فیلم "دلداده"، "زندگی شیرین"، "شاخه گلی برای عروس"، "بی‌تو تنهایم"، "تهاجم"، "حامی"، "شاهین طلایی" و "حسنک" است.

خبرگزاری تسنیم  برای این کارگردان سینما و تلویزیون آرزوی صحت و سلامتی دارد.

انتهای پیام/