شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پدیده

پدیده پرسپولیس همچنان دور از میادین ؛ دومین نیمکت نشینی متوالی با تشخیص یحیی

پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ پیکان را شکست دهد. برد سرخپوشان در شرایطی حاصل شد که مهدی عبدی در این دیدار نیمکت نشین بود. مهاجم جوان پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای تا اینجای فصل داشته است، برای دومین بار متوالی و بازهم با تشخیص یحیی گل محمدی روی نیمکت نشست. این در شرایطی است که به زودی با پایان یافتن محرومیت عیسی آل کثیر، ممکن است نیمکت نشینی های عبدی تداوم بیشتری یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مهدی عبدی در دیدار مقابل پیکان باز هم از روی نیمکت بازی پرسپولیس را دنبال کرد.

مهدی عبدی مهاجم جوان و شمالی پرسپولیس با تشخیص یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در بازی امروز قرمزها مقابل پیکان باز هم نیمکت نشین بود.

مهدی عبدی که در تمرینات این تیم تلاش بسیاری انجام می دهد امیدوار بود که دوباره پس از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب پرسپولیس برگردد اما یحیی او را نیمکت نشین کرد تا به فرم ایده آل همیشه برگردد.

پرسپولیس در بازی مقابل پیکان با زوج وحید امیری و امید عالیشاه در مقابل حریف خود به زمین رفت. یحیی پیش تر در بازی با سپاهان و مس رفسنجان نیز این تصمیم را گرفته و با خارج کردن عبدی از ترکیب، تیمش را بدون مهاجم نوک به زمین فرستاده بود.

نکته جالب این که مهاجم شماره ۱۶ قرمزها پس از این استراحت، توانست در دو بازی مقابل استقلال و فولاد گلزنی کند و تیمش را به چهار امتیاز مهم برساند. او در بازی دربی عملکرد بسیار درخشانی داشت و در چند صحنه هم با دریبل مدافعان استقلال تیمش را در آستانه گلزنی قرار داد و شاید بدشانس بود که بیش از یک گل نزد.

حالا باید دید آیا دوباره پس از نیمکت نشینی، مهدی عبدی می‌تواند در صورت اعتماد مجدد یحیی به او در ادامه بازی بعدی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به فرم خوبش برسد یا همچنان پرسپولیس باید منتظر عیسی آل کثیر بماند.