شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

واکنش اسطوره استقلال به احتمال بازگشت به کادر آبی پوشان

استقلال در فصل جاری نتایج پرنوسانی گرفته است و درگیر حواشی عجیب نیز بوده است. پیروز قربانی به عنوان پیشکسوت این باشگاه برای موفقیت آبی پوشان ابراز امیدواری کرده است. مربی تیم سایپا در واکنش به این سوال که ممکن است در آینده ای نزدیک به استقلال بازگردد، مدعی شد که برای موفقیت تیم سابقش، فقط می تواند دعا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا مدعی شده است تنها کمکی که می‌تواند برای استقلال داشته باشد این است که برای موفقیت این تیم دعا کند.

پیروز قربانی، مربی سایپا پس از شکست ۲ بر یک سایپا مقابل تراکتور گفتگویی انجام داد.

قربانی در ابتدا اظهار داشت:

متأسفانه ما در عرض سه دقیقه علی‌رغم بازی خوبی که در نیمه اول انجام دادیم بازی را کلاً از دست دادیم. باید درباره آن بحث کنیم و ببینیم مشکل چه چیزی است.

وی درباره صحبت یکسری از تیم‌ها با برخی از بازیکنان جوان سایپا گفت:

من خیلی در جریان این موضوع نیستم، ولی مطمئناً چنین اتفاقی می‌افتد. فصل نقل‌وانتقالات است و همه بازیکنان مدیربرنامه دارند و چنین اتفاقاتی متأسفانه می‌افتد.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه کمیته انضباطی او را به خاطر مصاحبه‌اش احضار کرده بود، خاطرنشان کرد:

من به کمیته انضباطی نرفتم و باشگاه یکسری اقدمات انجام داده است. من حرف بدی نزدم که بار حقوقی داشته باشد. من حرفی که زده‌ام باید پایش بمانم. دوستان کمیته انضباطی امیدوارم بیشتر به حرف‌های من فکر کنند. یکسری اتفاقات در فوتبال ایران هست که همه ما که جزئی از فوتبال هستیم باید آن را به سمت پاکی ببریم.

قربانی در پاسخ به این سؤال که «اگر درخواستی برای حضور در استقلال داشته باشد، قبول می‌کند؟»، تصریح کرد:

من تنها کمکی که می‌توانم به استقلال بکنم این است که برای موفقیت این تیم دعا کنم. من یکی از استقلالی‌ترین آدم‌های دنیا را در خانه دارم. پسر من وقتی استقلال گل می‌خورد گریه می‌کند. امیدوارم استقلال همیشه خوب باشد و خوب نتیجه بگیرد.

وی درباره حواشی که برای استقلال پس از شکست مقابل سپاهان به وجود آمد، تصریح کرد:

شاید درست نباشد به‌عنوان مربی سایپا درباره استقلال صحبت کنم، ولی به‌عنوان کسی که جوانی‌ام را در استقلال گذراندم می‌گویم که این تیم نیاز به کمک و حمایت دارد. محمود فکری و کادرش از بزرگان استقلال هستند و امیدوارم شرایطش بهتر شود.

مربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه هواداران استقلال معتقدند این تیم خوب بازی نمی‌کند، گفت:

من حرف‌هایم را به موقع زده‌ام. گاهی اوقات حرف حقیقت را بزنیم خیلی کمک می‌کند تا اینکه بخواهیم دل یک عده‌ای را به دست بیاوریم. من درباره استقلال هم صحبت نکرده‌ام و همیشه به‌عنوان یک طرفدار برای استقلال آرزوی موفقیت دارم، ولی باید یاد بگیریم که همیشه حقایق را بگوییم، چون حقیقت به ما کمک می‌کند که پیشرفت کنیم.