شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#پیکان#مذاکره#خودروسازان

محمدی: با تارتار به دنبال ارتقای برند پیکان هستیم/ درهای مذاکره هنوز برای واسعی باز است


محمدی: با تارتار به دنبال ارتقای برند پیکان هستیم/ درهای مذاکره هنوز برای واسعی باز است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت که این باشگاه به همراه مهدی تارتار، به دنبال ارتقای جایگاه خودروسازان در فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر محمدی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. این آخرین بازی نیم‌فصل اول بود و با هزینه باشگاه پیکان در امسال، نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم. می‌توانستیم بهتر از این باشیم و چهار پنالتی هم تاکنون نزدیم. موقعیت‌های بهتری هم از دست دادیم. با این حال جا دارد به مربیان و بازیکنان خسته نباشید بگویم. تیم را در نیم‌فصل دوم تقویت می‌کنیم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم. برنامه‌ای سه ساله با تارتار داریم و ان‌شاءالله سال آینده رتبه تک رقمی بهتر و نزدیک به سهمیه آسیایی داشته باشیم. سال بعد هم رتبه‌ای خیلی بهتر از این.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد خودروسازان در لیگ بیستم راضی‌کننده بوده است یا خیر، بیان کرد: براساس بضاعت خود می‌گویم که عملکرد راضی‌کننده‌ای داشتیم. ما به تیر دروازه حریف زدیم و دو سه فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم. تفاوت ما در تجربه بازیکنان‌مان بود. ما بازیکنان بسیار جوان و آینده‌داری داریم. قادری، محمدی و جدی در خط دفاع، بابایی در هافبک و روستایی و درویشی در خط حمله، زیر 23 سال دارند و میانگین سنی پیکان کمتر از 25 سال است. عملکرد تیم کاملاً راضی‌کننده است و به دنبال تقویت تیم هستیم. ان‌شاءالله نفرات موردنظر تارتار را جذب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد زمزمه‌های پیشنهاد برخی از تیم‌های لیگ برتری به مهدی تارتار تصریح کرد: ما با تارتار برنامه سه ساله داریم و درگذشت مادر همسرش را به او و فیروز کریمی تسلیت می‌گویم. ما به روزهای بهتر از این فکر می‌کنیم و با حضور تارتار و برنامه سه ساله باشگاه، به دنبال ارتقای برند پیکان هستیم. باشگاه در والیبال به اندازه کافی پیشروست و ان‌شاءالله با نظر مدیران ارشد کارخانه، امسال بهترین عملکرد را با پیکان در فوتبال خواهیم داشت. تاکنون حدود 40 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم و این دریافتی به زودی تقویت خواهد شد.

نامزد عضویت در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه وزارت ورزش در انتخابات ریاست فدراسیون رأی می‌آورد یا خیر، خاطرنشان کرد: چهار گزینه در انتخابات فدراسیون نامزد شده‌اند که چالش‌های پیش روی آنها بسیار زیاد است. بخشی از این چالش‌ها ناشی از نتیجه‌گیری تیم ملی و مسائل فنی است. همچنین فدراسیون فوتبال با مشکلات اقتصادی و مسائل موجود با فیفا که ظرف یک سال آینده با مدیریت جدید حل و فصل می‌شود، دست به گریبان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

«دوستان باتجربه‌ای وارد صحنه شده‌اند که به‌خاطر شجاعتی که دارند، به آنها تبریک می‌گویم.»، محمدی ضمن بیان این جمله گفت: هر کسی که انتخاب شود، بقیه باید به او کمک کنند. امروز نیاز داریم فوتبال با کمک همه نیروها، راه خود را پیدا کند و همه از ظرفیت خود برای پیشرفت فوتبال استفاده کنند. چالش‌های زیادی پیش روی ماست. مهمترین رُکن فوتبال ما یعنی باشگاه‌ها وضعیت ساختاری و مالی خوبی ندارند و ان‌شاءالله تیم جدید فدراسیون از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فنی بتواند فوتبال ما را جلو ببرد.

وی در مورد پرونده سعید واسعی و محرومیت او با شکایت باشگاه پیکان اظهار داشت: ما بحثی با این پرونده نداریم و با رأی فدراسیون مشخص است که چه اتفاقی افتاده است. منتظریم کمیته استیناف هم رأی خود را اعلام کند و خیلی خیلی از این بابت متأسفم. واسعی آینده‌دار بوده و درهای مذاکره هنوز برای این بازیکن باز است. هیچ وقت به دنبال این مسئله (محرومیت واسعی) نبودیم و این بدترین راه حلی بود که او به همراه ایجنت محترمش انجام داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه به دنبال کمک به بازیکنان فوتبال است و تصمیم این باشگاه بر مذاکره بود، خاطرنشان کرد: تصمیمی گرفتیم که قرار بود اجرایی شود که اگر این اتفاق می‌افتاد، نه ما ضرر می‌کردیم و نه واسعی. هر دو ضرر کردیم و سعید بیشتر. خودم خیلی ناراحت هستم و امیدوار بودم واسعی با تصمیم بهتر و مشورت درست، آینده بهتری برای خودش متصور می‌شد. او یکی از بااستعدادهای فوتبال ماست.

انتهای پیام/