شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین

معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین:

آل‌خلیفه ملت بحرین را از فرایند سیاسی کشور خارج کرده است

آل‌خلیفه ملت بحرین را از فرایند سیاسی کشور خارج کرده است

معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین با بیان اینکه آل خلیفه ملت بحرین را از فرایند سیاسی این کشور خارج کرده است، گفت: حکومت باید برآمده از اراده ملت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «شیخ حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین امروز یکشنبه در جریان مراسم سالروز انقلاب ۱۴ فوریه تأکید کرد: کنار گذاشتن ملت بحرین در زمینه تصمیم گیری های حیاتی توسط آل خلیفه موجب تضعیف کشور شده است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: رژیم آل خلیفه از زمان آغاز بحران سیاسی در بحرین، از حل و فصل این بحران عاجز بوده است. تنها راه عبور از فساد کنونی در کشور، مشارکت دادن واقعی ملت بحرین در فرایند سیاسی کشور است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق یادآور شد: از دیدگاه ما حکومت باید برآمده از اراده ملت باشد. آنچه که جمعیت الوفاق می‌خواهد این است که ملت بحرین، تصمیم گیرنده امور کشور باشد. ما حسن نیت خود برای برون رفت از بحران سیاسی کشور را نشان دادیم.

الدیهی در ادامه اظهار داشت: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هدف افزایش پایگاه مردمی ترامپ صورت گرفت اما همگان دیدند که ترامپ باز هم سقوط کرد.

کد خبر 5146797
رامین حسین آبادیان