شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان

تردید الغسانی برای جدایی از سپاهان/ دهقانی دنبال گرفتن رضایت‌نامه


تردید الغسانی برای جدایی از سپاهان/ دهقانی دنبال گرفتن رضایت‌نامه

محسن الغسانی مهاجم عمانی تیم فوتبال سپاهان برای ماندن یا جدایی از این تیم تردید دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن الغسانی مهاجم عمانی سپاهان در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر، در اکثر بازی‌ها حتی در لیست 18 نفره زردپوشان هم قرار نداشت. این بازیکن از موقعیتش در سپاهان راضی نیست و از طرفی محرم نویدکیا هم تمایلی برای استفاده از الغسانی ندارد.

این مهاجم عمانی بی‌میل نیست که از سپاهان جدا شود، ولی مهمترین تردیدش برای جدایی مربوط به مبلغ قرارادادش است. الغسانی می‌تواند تا پایان فصل در سپاهان بماند و مبلغ قابل توجهی را از این باشگاه دریافت کند، ولی مسئله دیگر به خطر افتادن موقعیت فوتبالی این بازیکن است. با این حال الغسانی به برخی هم‌بازی‌هایش در سپاهان گفته است که همچنان برای جدایی از این تیم تردید دارد. از طرفی سپاهانی‌ها هم با توجه به مبلغ قرارداد الغسانی حاضر نیستند این بازیکن را در لیست مازاد قرار دهند و منتظر تصمیم نهایی الغسانی هستند.

رضا دهقانی وینگر سپاهان هم که فصل گذشته به صورت قرضی پیراهن نساجی را بر تن کرد و بعد از اتمام فصل دوباره به سپاهان برگشت، درصدد جدایی است. این بازیکن اما در فصل جاری در اکثر بازی‌های سپاهان یا نیمکت‌نشین بوده یا اینکه در لیست 18 نفره قرار نگرفته است. این موضوع باعث شده تا دهقانی تصمیم جدی برای جدایی از سپاهان بگیرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه سپاهان در نیم‌فصل اول بارها از دهقانی خواستند که قراردادش را با این باشگاه تمدید کند ولی این بازیکن به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخ منفی داد.

دهقانی در حال حاضر با چند پیشنهاد مواجه شده و در حال مذاکره با مسئولان سپاهان است تا از این تیم جدا شود. به احتمال فراوان تا پایان این هفته جدایی دهقانی از سپاهان قطعی خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/