شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#تیم ملی#تکواندوکار

فرهادیان: تیم ملی با ۸ تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان شرکت می‌کند/ حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد


فرهادیان: تیم ملی با 8 تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان شرکت می‌کند/ حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو با هشت هوگوپوش در تورنمنت بلغارستان شرکت کرده و بعد از آن نیز تمرینات مشترکی را در وارنا پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی با بیان برنامه‌های پیش روی ملی‌پوشان تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند و بعد از آن به مدت هشت روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و دو تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: ملی‌پوشان تکواندو روز 14 اسفند ماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و در نهایت 26 اسفند ماه به کشور بازمی‌گردند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در ادامه گفت: دختران تکواندو نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ 20 تا 22  اسفندماه برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شوند و 23 اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می‌روند و چهارم فروردین ماه به ایران برمی‌گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان در تورنمنت ترکیه گفت: مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/