شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما

تصاویر | یار عمو پورنگ در شکل و شمایلی که هرگز ندیده‌اید | اولین تجربه امیرمحمد در سینما

امیرمحمد متقیان که بیشتر با برنامه‌های تلویزیونی عمو پورنگ و حضور کنار داریوش فرضیایی شناخته می‌شود، با ایفا کردن نقشی متفاوت نخستین بار وارد سینما شد.

اميرمحمد متقيان

به گزارش همشهری آنلاین، امیرمحمد یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی است که متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم بود. او در این پروژه سینمایی همبازی چهره‌هایی چون مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، اسدالله یکتا، اصغر حیدری و... است. «طبقه یک و نیم» نخستین تجربه کارگردانی اسماعیلی و یک کمدی اجتماعی است. داستان صبح یک روز زمستانی آغاز می‌شود؛ بهنام قصد دارد وارد شرکت شود اما سرگرد سعیدی که فردی کارکشته است دنبال سارقان انبار شرکت می‌گردد و با دیدن رفتار و عملکرد بهنام تردیدش بیشتر می‌شود.

امیرمحمد که دانشجوی سینماست، درباره تجربه اول خود از بازی در این عرصه به هنرآنلاین گفت: از آنجا ‌که چهره من برای مخاطب آشناست، دوست نداشتم در نگاه اول من را بشناسند و می‌خواستیم با این گریم، مخاطب ابتدا نقش را بپذیرد. نقش من در این فیلم به شدت متفاوت است و خوشحالم که بعد از ۱۵ سال بالاخره اولین کار سینمایی‌ام را تجربه کردم. قول صد درصد نمی‌دهم اما فکر می‌کنم تا چند سال آینده اولین فیلم کوتاهم را در مقام کارگردان خواهم ساخت.

کد خبر 584927

برچسب‌ها