شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیویورک

۴ کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک


4 کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک

اداره پلیس نیویورک از کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر در چندین حمله با چاقو در ایستگاه‌های متروی این شهر خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، درموت شیا کمیسر پلیس نیویورک روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: در چندین حمله با چاقو در ایستگاه های متروی نیویورک حداقل 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: 4 حادثه جداگانه حمله با چاقو در ایستگاه های متروی نیویورک گزارش شده که در این حملات 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند. قرار است 500 مامور بیشتر پلیس در سراسر ایستگاه های متروی نیویورک مستقر شوند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: نخستین حمله صبح جمعه از سوی یک مهاجم نقاب دار علیه یک زن 67 ساله در ایستگاه 181 در منهتن شمالی به وقوع پیوسته است. این زن هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

دومین حمله اواخر روز جمعه در ایستگاه خیابان Far Rockaway-Mott در منطقه کوئینز رخ داد و یک مرد هدف اصابت چاقو قرار گرفت. 2 ساعت بعد نیز یک زن 44 ساله در حالی که زخمی و بیهوش شده بود در ایستگاه 207 پیدا شده است. این زن بعدا در بیمارستان بر اثر جراحات وارد شده جانش را از دست داد.

در حمله چهارم با چاقو نیز یک مرد 43 ساله در ایستگاه خیابان 181 غربی هدف اصابت چاقو قرار گرفت.

انتهای پیام/