شهر خبر

کومان: برای حذف پاری‌سن‌ژرمن نیاز به بهترین فرم مسی داریم/ بارسلونا کیفیت و جاه‌طلبی خود را به نمایش گذاشت


کومان: برای حذف پاری‌سن‌ژرمن نیاز به بهترین فرم مسی داریم/ بارسلونا کیفیت و جاه‌طلبی خود را به نمایش گذاشت

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تیمش می‌تواند پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وسوم لالیگای اسپانیا موفق شد با نتیجه 5 بر یک آلاوس را در دیداری خانگی شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند، پس از این دیدار در خصوص بازی پیش‌روی تیمش با پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم عالی بازی می‌کند. اطمینان داریم که می‌توانیم (در مجموع دو دیدار رفت‌وبرگشت) مقابل پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی برسیم و می‌دانیم که مقابل تیمی با خط دفاعی قدرتمند بازی خواهیم کرد.

وی افزود: پاری‌سن‌ژرمن هم به مانند ما مصدومانی دارد و به نظرم رقابت برابری است و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باید عالی بازی کنیم. با این حال ما در وضعیت خوبی هستیم و روند پیروزی خوبی را تجربه می‌کنیم. اطمینان داریم که می‌توانیم از این مرحله پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی بارسلونا همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: تیم به لحاظ فیزیکی قوی است. در نیمه اول کمی وضعیت نامساعدی داشتیم، اما پس از اینکه در نتیجه 2 بر یک پیش افتادیم، واکنش بهتری از خود نشان دادیم و تیم کیفیت و جاه‌طلبی خود را به نمایش گذاشت.

کومان در پاسخ به این پرسش که «آیا با وجود مسی، بارسلونا بخت اول پیروزی مقابل پاری‌سن‌ژرمن است؟»، خاطرنشان کرد: مسی کاملاً در خدمت تیم است و او را خوشحال می‌بینم. کار برای لیونل زمانی آسانتر می‌شود که هم‌تیمی‌هایش هم از او پیروی کنند. ما برای حذف پاری‌سن‌ژرمن نیاز به بهترین فرم مسی داریم.

تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه شب پیش‌رو در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/