شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم فصل#جدول لیگ

رکورد یک تیم ته جدولی؛

کدام تیم از بیشترین دروازه‌بان در نیم فصل استفاده کرده است؟

کدام تیم از بیشترین دروازه‌بان در نیم فصل استفاده کرده است؟

آخرین تیم در جدول لیگ برتر، از ۴ دروازه‌بان در ترکیب خود استفاده کرده است تا در نیم فصل نخست یک رکورد در این زمینه به جای گذاشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی به آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر رسیدیم که تنها خط تیره در جدول رده بندی مسابقات در ستون «پیروزی» مقابل نام تیم «ماشین سازی» قرار داشت که این تیم توانست در هفته پایانی نیم فصل این خط تیره را پاک کند.

ماشین سازی با ۱۰ گل زده همراه با سایپا ضعیف‌ترین خط حمله و با ۲۲ گل خورده به تنهایی ضعیف‌ترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارد.

تیم سبز پوش تبریزی که در صورت ادامه این روند در نیم فصل دوم می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد، از ۴ دروازه‌بان در ۱۴ بازی گذشته‌اش استفاده کرده که این بیشترین تعداد دروازه‌بانی است که ۱۶ تیم لیگ برتری در نیم فصل نخست از آن استفاده کرده‌اند.

در حالی که سایر تیم‌های لیگ برتری بین یک تا حداکثر ۳ دروازه‌بان استفاده کرده‌اند، ماشین سازی تنها تیمی است که ۴ بازیکن مراقبت از دروازه این تیم را در طول فصل بر عهده داشته‌اند که این ۴ دروازه‌بان عبارتند از؛ محمد باقر صادقی، محمد امین رضایی، سید مهدی اسلامی و مهدی رستمی.

در بین این ۴ دروازه‌بان، محمد امین رضایی با ۶ بازی و ۱۲ گل خورده بیشترین تعداد بازی و گل خورده را به خود اختصاص داده است و بعد از او محمد باقر صادقی و سید مهدی اسلامی آماری کاملاً مشابه ۵ گل خورده در ۳ بازی را دارند. مهدی رستمی نیز تنها یک بار برای این تیم به میدان رفته که کارش را بدون گل خورده به اتمام رساند.

تیم فوتبال ماشین سازی در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان صنعت نفت بالای جدولی است که این دیدار از ساعت ۱۵ امروز در تبریز برگزار می‌شود و باید دید کادر فنی این تیم امروز از کدام یک از چهار دروازه‌بان خود استفاده می‌کند.

کد خبر 5145303