شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

درخواست عجیب مدیران رئال از راموس

درخواست عجیب مدیران رئال مادرید از راموس

مدیران باشگاه رئال مادرید از کاپیتان اسپانیایی خود درخواست عجیبی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ باشگاه رئال مادرید که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به مشکلات مالی خورده از سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی خود خواسته‌ تا با کاهش مجدد دستمزد دریافتی‌اش موافقت کنند تا بتوانند از عهده پرداخت دستمزد 30 میلیون یورویی فصل آینده کرث بیل برآیند.

گرث بیل 31 ساله‌ که تابستان امسال با قراردادی قرضی به مدت یک سال از تیم رئال مادرید به تاتنهام پیوست، در این باشگاه اسپانیایی در هفته نزدیک به 700 هزار یورور دستمزد دریافت می‌کرد که تاتنهامی‌ها پذیرفته‌اند نیمی از دستمزد وی در فصل جاری را بپردازند. این بال ولزی این فصل در 15 بازی برای اسپرز به میدان رفته و تنها چهار گل هم به ثمر رسانده است.

راموس 34 ساله هم که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز با رئال مادرید برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، گفته می‌شود در تابستان پیش‌رو قصد دارد با پایان قراردادش از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. از منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و لیورپول به عنوان مقاصد احتمالی این مدافع اسپانیایی یاد شده است.

اخیراً خوسپ پدرول، روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی « ال‌چیرینگیتو» مدعی شده بود فلورنتینو پرس به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد که راموس در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد.

راموس که قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم