شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

توجیه مضحک باشگاه استقلال برای قهر جنجالی بدنساز آبی پوشان ؛ عوام فریبی تا کی؟

کاروان استقلال به محض ورود به اصفهان برای بازی حساس با سپاهان با اتفاقی عجیب روبرو شد. مربی بدنساز باشگاه به دلیل یک سوءتفاهم، قهر کرد و به تهران بازگشت. حالا مربی آبی پوشان که نامش فاش نشده است مدعی شده که علی اصغر قربانعلی پور به یکباره به ویروس کرونا مبتلا شده است و مجبور شده است بلافاصله از جمع آبی پوشان جدا شده و به تهران بازگردد. توجیهی عجیب که بسیار مضحک و خنده دار به نظر می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، ماجرای ترک ناگهانی اردوی استقلال توسط بدنساز این تیم، حالا دلیلی عجیب از سوی این مربی به همراه دارد.

هر چند استقلالی ها تلاش می کنند با کمترین حاشیه این روزهای پر از چالش را بگذرانند اما باز هم می بینیم که اتفاقات و اشتباهاتی در حوالی این تیم ناخواسته باعث ایجاد خوراک خبری برای رسانه ها می شود و هر از گاهی گوشه هایی از فعالیت های خارج از زمین تمرین این تیم را به نمایش می گذارد مانند اتفاقی که در جریان سفر آبی ها به اصفهان برای برگزاری دیدار برابر سپاهان افتاد و در نهایت منجر به بازگشت مربی بدنساز این تیم شد.

علی اصغر قربانعلی پور وقتی شاگردان محمود فکری به هتل محل اقامت خود در اصفهان رسیدند، به نحوه تقسیم اتاق ها اعتراض داشت و از این که جدا از مربیان قرار گرفته بود دلخور شد و از هتل بیرون زد. صبح روایت تازه ای شنیده شد که او اتاق جداگانه می خواست و به این دلیل از هتل رفت ولی هر چه بود یا نبود، امروز مربی استقلال اعلام کرد چون مشکوک به کرونا بود به تهران برگشت تا همه با تعجب بپرسند این چه کرونایی بود که ناگهان در اصفهان سرباز کرد؟

این مربی تازه استقلالی شده در صحبت های خود آورد که نمی خواست با ادامه حضور در اصفهان موجب شیوع این ویروس در مجموعه شود و این دقیقا همان دلیل عجیب و غریبی بود که بیان شد و نقض آن زمان زیادی نمی خواست. کاروان استقلال با هواپیما به اصفهان رفتند یعنی پیش از آن باید همه اعضای کاروان، تست کرونا بدهند و سپس در صورت سلامتی راهی این سفر شوند. این اتفاق طبیعتا در سفر بازگشت از اصفهان نیز قطعا افتاده که این مربی بتواند با هواپیما به تهران بازگردد پس به این ترتیب قربانعلی پور خیلی زودتر می توانست از وضعیت سلامتی خود آگاه شود.

حالا نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که اگر تیمی (بازیکن، مربی و …) در فوتبال ایران برای یک بار هم که شده بدون بهانه تراشی دلیل واقعی یک اتفاق را بیان کند چه می شود؟ حداقل در این مورد واقعیت تشریح می شد و مربی آبی ها از سوتفاهم به وجود آمده می گفت، قطعا زودتر از موعد، آتش این موضوع می خوابید اما الان می بینیم که با این توجیه عجیب، رسانه ها و هواداران به دنبال دلیل واقعی قهر قربانعلی پور می گردند و همین باعث ایجاد حواشی جدید کنار تیم می شود. علی اصغر قربانعلی پور که یکی از مربیان جوان ایران محسوب می شود ای کاش به جای بهانه کردن کرونا، سکوت می کرد و یا سعی در اعلام واقعیت در این ماجرا داشت.