شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم فصل#نساجی

مربی تیم نساجی مازندران:

نساجی نیم فصل را بانیکمت خالی به پایان رساند

 نساجی نیم فصل را بانیکمت خالی به پایان رساند

قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران، گفت: دلیل شکست تیم درچهاربازی که با هدایت مجید جلالی بوده، این بود که با کمبود بازیکن وبعضا با نیمکت تقریباً خالی درمصاف با حریفان مواجه بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید روانخواه شامگاه شنبه پس از شکست ۲ بر یک تیمش نساجی مازدنران مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: درابتدا پیروزی تیم گل‌گهرسیرجان را به بازیکنان وکادرفنی این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: متأسفانه باید اعلام کنم در بازی امروز برابرگل گهر روی نیمکت تیم نساجی، دروازه بان ذخیره و مجتبی بیژن دوبازیکن بزرگسال تیم بودند وچند بازیکن از تیم‌های پایه تیم نساجی حضور داشتند، درحالی که درنیمکت تیم مقابل ذخیره آنها منشأ بوده که با ورودش به زمین گل ۳ امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند.

وی ادامه داد، تیم نساجی حتی در پست‌هایی که بازیکن در میان داشت، ذخیره مطمئن وقابل اتکا نداشت واگر این قصد را می‌کردیم بازیکنی وارد زمین می‌کردیم، انها اصلاً تجربه حتی تمرین با تیم بزرگسال را نداشتند، چه برسد به اینکه دربازی حساسی مثل گل گهر بازی کنند.

امید زیادی به حضوربازیکنان جدید درنیم فصل داریم

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برای برون رفت از وضعیت فعلی که درنیم فصل دوم هم تیم برتر وهم برنده بازی باشیم، باید با تیم نیم فصل تفاوت‌های زیادی داشته باشیم، تصریح کرد، البته با بازیکنانی که اکنون مذاکراتی انجام دادیم، امید زیادی داریم که درنیم فصل دوم دست کادرفنی را بگیرند.

روانخواه افزود: بسیار امیدوارهستم با بازیکنانی که جذب تیم نساجی خواهند شد، درجدول رده بندی ارتقا داشته باشیم.

وی درپاسخ به عدم نتیجه گیری تیم ت گفت، دربازی با تیم استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتیم وتا دقیقه ۸۶ اجازه فرصت به این تیم مدعی را نداده بودیم، اما درنتیجه گیری در دقایق پایانی روی بی تجربگی بازیکنان ما نتیجه را باختیم.

وی افزود: البته هواداران واهالی فوتبال باید درجریان باشند، باخت داریم تا باخت، اما شکل بازی که تیم نساجی در ۴ بازی گذشته به نمایش گذاشته، نشان از پیشرفت‌های قابل قبول ما بوده است.

مربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، سرنوشت وتکلیف هرتیمی در پیش از شروع فصل با بازیکنانی که جذب می‌کند وروانه مسابقات می‌شود، بسته می‌شود وشرایط تیم نساجی درحال حاضر برگشت به گذشته این تیم هست.

مشکل اگرکادرفنی باشد، کنارمی رود

روان خواه درپاسخ به پرسشی که بعد از حضور مجید جلالی در ۴ بازی که هدایت تیم نساجی را برعهده داشت، متحمل ۴ شکست شد، گفت، البته ما زمانی که با آقای جلالی به تیم نساجی آمده ایم، از شرایط تیم خبر داشتیم و و دراین مدت همه تلاش خودمان را انجام دادیم و شرایط نساجی کاملاً رو به جلو بوده است.

وی افزود: باید اعلام کنم تلاش وکیفیتی که اکنون درنساجی ارائه می‌دهیم، در مسیر رشد وبهبود روند تیم نساجی هست که به طور حتم با حضور بازیکنان جدید نتیجه خواهد داد و اگر تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم خودمان راضی نباشیم، مطمئناً خودمان کنار می‌رویم وفرصت را به فرد دیگری که به تیم نساجی کمک کند، خواهیم داد.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته پانزدهم ودرآخرین بازی نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم گل گهر سیرجان بود وبا نتیجه ۲ بریک درخانه متحمل شکست شد.

شاگردان مجیدجلالی درتیم نساجی مازندران با قبول دهمین شکست این فصل خود با ۹ امتیاز از ۱۵ مسابقه در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها قرارگرفت.

کد خبر 5146085