شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اراک#لیگ برتر#نفت

حواشی بازی نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک؛

نفتی‌ها در خانه شکست خوردند/ گل جنجالی آلومینیوم اراک پذیرفته شد

نفتی‌ها در خانه شکست خوردند/ گل جنجالی آلومینیوم اراک پذیرفته شد

مسجدسلیمان- مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تیم نفت مسجدسلیمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک، عصر امروز شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شاگردان رسول خطیبی با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود عبور کردند.

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور (۷۲ عباس بوعذار)، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری (۸۵ عباس عسکری)، محمد بلبلی (مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، محمدمهدی محبی (۸۵ مهدی نیایش‌پور) و ساسان حسینی برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

حسین پور حمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، محمد ایران پوریان، پوریا آریا کیا، رامتین سلیمان‌زاده (۹۰ میثم مجیدی)، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی (۹۰ سید مهدی قریشی)، امید سینگ (۶۴ حامد پاکدل) و نیما درودی (۶۸ جابر انصاری) نفرات تشکیل‌دهنده ترکیب تیم آلومینیوم اراک در این بازی بودند.

پیش از شروع مسابقه و هنگام گرم کردن دو تیم، عوامل ورزشگاه اقدام به کوتاه کردن چمن زمین کردند.

مجید محافظت کار مربی تیم نفت مسجدسلیمان پیش از شروع بازی با میثم آقایی کاپیتان تیم آلومینیوم دیدار و خوش و بش کرد.

دقیقه ۸: کرنر ارسالی امید سینگ با ضربه سر میثم آقایی همراه شد که ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان راهی اوت شد.

دقیقه ۲۰: ضربه قیچی برگردان سید مهدی حسینی با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه نفت عبور کرد.

دقیقه ۲۷: روی محمد بلبلی در اطراف محوطه جریمه آلومینیوم خطا شد و به همین علت درگیری لفظی بین بازیکن نفت مسجدسلیمان و بازیکن حریف به وجود آمد که این مسئله با دخالت داور پایان یافت.

دقیقه ۲۸: کرنر ارسالی نیما انتظاری بازیکن نفت مسجدسلیمان از سمت راست با ضربه سر نوروزی فرد به تهی‌دست رسید که شوت این بازیکن از زاویه بسته راهی اوت شد.

دقیقه ۳۴: محمدمهدی محبی پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن آلومینیوم از پشت محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه حسین پور حمیدی شلیک کرد که توپ پس از برخورد با تیرک عمودی دروازه تیم میهمان به داخل زمین برگشت.

دقیقه ۴۴: پرتاب اوت بلند شاهین توکلی از سمت راست زمین با دفع ناقص مدافعان نفت مسجدسلیمان توپ به سید مهدی حسینی رسید تا این بازیکن با شوت زمینی گل نخست بازی را به ثمر برساند. این گل را ابتدا کمک‌داور مردود اعلام کرد که باعث اعتراض شدید اعضای تیم آلومینیوم شد اما در ادامه جواد رحیم‌زاده داور بازی پس از مشورت با کمک‌داور، گل آلومینیوم اراک را تأیید کرد و این تصمیم داور با اعتراض شدید اعضای نفت مسجدسلیمان روبه‌رو شد و داور به مجتبی حسینی کارت زرد داد.

دقیقه ۴۹: امید سینگ توپ ارسالی نیما درودی را با یک پاس در عمق به سید مهدی حسینی رساند که این بازیکن پس از جای گذاشتن مجد کرمانشاهی سنگربان تیم میزبان با پای چپ دومین گل خودش و آلومینیوم اراک را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۲: کرنر ارسال عباس بوعذار از سمت راست زمین را ساسان حسینی با ضربه سر تبدیل به گل نفت مسجدسلیمان کرد.

تصویر شادروان مهرداد میناوند در ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان به چشم می‌خورد.

تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه بازی را تماشا کردند.

در لیست بازیکنان اصلی تیم نفت مسجدسلیمان فقط یک بازیکن خوزستانی بنام مجتبی مقتدایی حضور داشت.

امید سینگ بازیکن تیم آلومینیوم اراک در مقابل تیم سابق خود به میدان رفت.

در این بازی محسن ربیع خواه به علت مصدومیت و اسماعیل شریفات به علت محرومیت تیم آلومینیوم اراک را همراهی نکردند.

در این بازی محمدمهدی محبی و مصطفی احمدی از نفت مسجدسلیمان و جابر انصاری و محمد ایران پوریان از آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند.

جواد رحیم زاده به همراه حامد صفایی و سعید زیبا این بازی را قضاوت کردند.

ایمان کهیش و علیرضا حیدر پناه به عنوان داوران پشت دروازه حضور داشتند.

تیم آلومینیوم اراک با کسب این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نفت مسجدسلیمان نیز با قبول این شکست با ۱۸ امتیاز در مکان دهم جدول باقی ماند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنجم اسفندماه به ترتیب به مصاف تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران می‌روند.

کد خبر 5146069