شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

زیدان بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام چقدر درآمد کسب می‌کند؟


زیدان بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام چقدر درآمد کسب می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بابت فعالیت‌‌های تبلیغاتی‌اش در شبکه‌های اجتماعی بیشترین درآمد را در میان همتایان خود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، زین‌الدین زیدان در میان تمام سرمربیان فوتبال بیشترین دنبال‌کننده را دارد و به همین دلیل هم درآمدی که از فعالیت‌های تبلیغاتی کسب می‌کند، بیش از همه آنهاست.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تنهایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام 27.8 میلیون یورو دنبال‌کننده دارد و به این دلیل تأثیرگذارترین‌ترین فرد در حوزه خودش در دنیای فوتبال محسوب می‌شود. آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس با 8.4 میلیون یورو دنبال‌کننده و دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکومادرید با 1.7 میلیون یورو طرفدار در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز با 1.2 میلیون دنبال کننده چهارمین مربی پرطرفدار فوتبال در اینستاگرام است. این در حالی است که دنبال‌کنندگان رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا هنوز به یک میلیون نفر هم نرسیده است.

طبق یک تحقیق صورت گرفته در مورد میزان محبوبیت و شهرت مربیان فوتبال، مشخص شد که مخاطبان پرشمار زیدان سبب شده است که او بابت انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه شخصی‌اش تا 200 هزار یورو درآمد کسب کند.

زیدان هم‌اکنون با اسپانسرهای بزرگی مانند آدیداس هم قرار دارد، اما شبکه‌های اجتماعی به او این اجازه را داده‌اند که دامنه همکاری خود با برندهای تجاری را گسترش دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/