شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انصاری فرد

انصاری فرد نیمکت نشین می شود ؟ تحلیل اسپورت یونان از خط تهاجمی آ.ا.ک

سایت اسپورت ۲۴ یونان در خبری تحلیلی از چینش‌های مختلف خط تهاجمی آ.ا.ک نوشت و مدعی شد که اولیورا می‌تواند جای انصاری فرد را در ترکیب اصلی بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت یونانی اسپورت ۲۴ تحلیلی از شرایط خط حمله آ.ا.ک ارائه داد و اظهار داشت که سرمربی این تیم می‌تواند چینش‌های مختلفی را امتحان کند. چهارشنبه شب در چارچوب یک چهارم نهایی جام حذفی یونان، آ.ا.ک آتن مقابل ولوس به برتری رسید. در این مسابقه کریم انصاری فرد از دقیقه ۷۰ وارد مسابقه شد ولی نتوانست اثری در گلزنی تیم داشته باشد.

پس از این اتفاق اسپورت ۲۴ نوشت که خیمنز، سرمربی آ.ا.ک می‌تواند از «اولیورا» به جای « کریم انصاری فرد » استفاده کند اما نباید اینگونه تلقی شود که اولیورا به مهاجم کلیدی تیم بدل شده است.

رسانه یونانی نوشت که اولیورا در روزهای اخیر آمادگی بهتری نسبت به مهاجم ایرانی دارد و خیمنز معتقد است که با بازی دادن بیشتر به این مهاجم، می‌تواند او را به رشد برساند. اسپورت ۲۴ البته ذکر کرد که اولیورا بیشتر می‌تواند نسبت به انصاری فرد به خط دفاع حریف فشار آورد و فعال‌تر بازی کند.

این رسانه نوشت که برخی اوقات سرمربی آ.ا.ک می‌تواند چرخشی به خط تهاجمی تیم بدهد. در این جال انصاری فرد به عنوان یک بازیکن باتجربه می‌تواند به تیم کمک کند و پشت سر کسادیس بازی کند و مهاجم نوک نباشد.