شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##ادعای#حسن#روشن#درباره#تیم#فکری#نظر#منتقد#بزرگ#چیست

ادعای حسن روشن درباره تیم فکری ؛ نظر منتقد بزرگ چیست ؟

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد. محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن اظهار داشت:

اینکه استقلال در صدر جدول لیگ برتر است اتفاق خوبی است اما نباید مربیان این تیم از ضعف‌ها و اشکالاتی که در تیم وجود دارد عبور کنند.

وی افزود:

شرایط لیگ برتر به گونه‌ای است که تیم‌ها اختلاف و فاصله امتیازاتی زیادی با یکدیگر ندارند. یک برد و یا یک شکست می‌تواند چندین پله تغییر را در جدول رده‌بندی لیگ برتر به همراه داشته باشد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

برخی‌ بر این باور هستند استقلال باید از نظر کادر فنی تقویت شود اما من چنین اعتقادی ندارم. تنها مشکل استقلال نظم است و باید این مهم در استقلال برقرار باشد. در همه تیم‌های دنیا نظم و انضباط حرف اول را ‌می‌زند. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلون و همه تیم‌های بزرگ دنیا از این قانون پیروی می‌کنند.

حسن روشن تصریح کرد:

استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد. محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

وی تاکید کرد:

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که باید در استقلال رعایت شود پرهیز از حاشیه است. اگر این تیم می‌خواهد موفق باشد نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد:

مدیران استقلال این وظیفه را دارند بستر و امکانات لازم را برای استقلال فراهم کنند تا مربیان و بازیکنان در ادامه فصل کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند.

حسن روشن بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

بازی با سپاهان برای استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد. این دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت فشرده‌ای با یکدیگر دارند و هر تیمی که بتواند پیروزی را به دست آورد گام بلندی را برای قهرمانی نیم فصل بر می‌دارد.