شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نیم‌فصل#فوتبال#تیم فوتبال

جبیره: امیدوارم به پرسپولیس گل بزنم/ پیکان در نیم‌فصل دوم قوی‌تر می‌شود


جبیره: امیدوارم به پرسپولیس گل بزنم/ پیکان در نیم‌فصل دوم قوی‌تر می‌شود

وینگر تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، در دیداری فردای تیمش مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شود.

رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم پیکان اظهار داشت: ما در چند بازی امتیازهایی از دست دادیم که ناراحت‌کننده بود که دلیلش هم بدشانسی و جوان بودن تیم است. البته جوان‌های پیکان مطمئناً در نیم‌فصل دوم خودشان را بیشتر نشان خواهند داد و اعتقاد من این است که در نیم‌فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم شد و نتایج بهتری می‌گیریم.

وی درباره بازی فردای تیمش برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس با چند برد پیاپی خودش را به جمع مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر اضافه کرد. ما برابر این تیم بازی سختی داریم، آنها در خلق موقعیت گل شرایط خوبی دارند و در چند بازی قبلی هم می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. با این حال ما هم برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای برد به میدان می‌رویم. امیدوارم بازی کم اشتباهی انجام داده و در نهایت نتیجه لازم را بگیریم.

جبیره در پاسخ به این پرسش که آیا در این سال‌ها به پرسپولیس گل‌زده است، تصریح کرد: من تا به حال موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نشدم، ولی امیدوارم این اتفاق در بازی فردا رخ دهد. طبیعتاً گل زدن به پرسپولیس یا استقلال برای هر بازیکنی جالب است و امیدوارم این اتفاق را تجربه کنم، هر چند که پیروزی تیمم از هر چیزی مهمتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/