شهر خبر

پیکان سواری پرسپولیس و بازگشت تراکتور به جمع مدعیان؟

پیکان سواری پرسپولیس و بازگشت تراکتور به جمع مدعیان؟ - کراپ‌شده

در سه بازی اخر نیم فصل اول لیگ برتر پرسپولیس میزبان پیکان است و تراکتور به مصاف سایپا خواهد رفت و یک بازی هم در رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش مشرق، روز یکشنبه مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر بیستم به پایان می رسد البته به جز بازی معوقه پرسپولیس و گل گهرسیرجان که شاید آن مسابقه تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کند.

نگاهی به سه بازی روز یکشنبه می اندازیم؛

سایپا - تراکتور تبریز؛ هر دو برد می خواهند

تراکتور با دو باخت متوالی به رده هشتم جدو لیگ سقوط کرد تا هوادارانش به مالک و مدیران باشگاه معترض شوند و سایپا هم در رده سیزدهم قرار گرفته که به هیچ عنوان شایسته این تیم خوب نیست. هرچند مربیان سایپا مدام شعار جوانگرایی و بازیکن سازی می دهند اما برای ادامه این کار باید در لیگ برتر بمانند! در این مسابقه تراکتور با بازیکن - مربی خود شجاعی به مصاف تیم ابراهیم صادقی می رود.

دو تیم می خواهند در پایان دور رفت رتبه ای بهتر داشته باشند. شاید این بازی بهترین فرصت برای قرمزپوشان تبریزی است که نوار ناکامی هایشان را قطع کنند ولی اگر برای سومین مرتبه بازنده شوند در آنصورت قطعا تراکتور در نیم فصل دوم دچار تغییرات زیادی بخصوص در کادرفنی خواهد شد.

مس رفسنجان - ذوب آهن؛ بازگشت ذوبی ها به لیگ؟

مس رفسنجان روی پله نهم لیگ ایستاده جایی که برای تیم تازه وارد در لیگ برتر خیلی مناسب است ولی ذوب آهن با تمام قدمتی که در ورزش ایران دارد تیم رده چهاردهمی جدول لیگ است که به هیچ عنوان شایسته این تیم نیست. رحمان رضایی در ۱۴ بازی گذشته یک برد به دست آورد و بعداز باخت سنگین در دربی برکنار شد.

مس رفسنجان بعد از باخت ۱۰ نفره به پرسپولیس به دنبال برد است و بهترین فرصت را برای این کار پیش رو دارد اما ذوب آهن کار سختی در رفسنجان دارد.

پرسپولیس -پیکان؛ به دنبال قهرمانی نیم فصل

پرسپولیس بعد از دو برد اقتصادی یک بر صفر مقابل تراکتور و مس رفسنجان خود را به رده سوم جدول رساند و اکنون یکی از سه شانس قهرمانی نیم فصل است. سرخپوشان تهرانی که بخاطر درگذشت انصاریان و میناوند تا اخر سال سیاه پوش شده اند یک گلزن جدید پیدا کرده اند سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافعی که با انگیزه تر از خیلی جوانان در لیگ بازی می کند.

پرسپولیس اگر مقابل پیکان پیروز شود تا رسیدن به قهرمانی نیم فصل فقط یک بازی دیگر فاصله دارد و آن هم مسابقه با گل گهرسیرجان است. پیکان هم ۴ هفته است که بردی نداشته و مهدی تارتار خیلی خوب میداند شکست دادن قهرمان چهار دوره لیگ برتر کار آسانی نیست. پیکان با نادری اوت انداز معروفش می تواند خیلی راحت به محوطه جریمه و دروازه پرسپولیس برسد و گل محمدی باید راهی برای مهار این تاکتیک خطرناک پیدا کند.

اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر:

*یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹

سایپا – تراکتور

عباس راکی – جعفر مهاجر – امین زاهدی – محمد جواد مداح      

کمک داور اضافی ۱و۲ : سید مهدی مرجان زاده – حمید رضا همیراد            

ناظر: محمد رضا فلاح          

مس رفسنجان – ذوب آهن اصفهان  

سید علی اصغر مومنی – علی اکبر عظیم پور- دانیال باشنده – علیرضا طاهرخانی

کمک داور اضافی ۱و۲ : محمد رضا تارخ – ابوالفضل دوستی            

ناظر: حسن کامرانی فر   

پرسپولیس– پیکان تهران

رضا عادل – سعید قاسمی – علی رعیت – علی الفتی 

کمک داور اضافی ۱و۲ : سعید رحیمی مقدم – مصطفی بینش              

ناظر: ایرج نظری 

منبع: فارس