شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#دوومیدانی#کمیته ملی#المپیک

صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما کمک شد/ به ۷۰ ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم


صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما کمک شد/ به 70 ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: فدراسیون دوومیدانی پیش از حضور من، اعتبارات کامل خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کرده بود، اما صالحی امیری به ما هم کمک کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره افتتاح سالن دوومیدانی در استان اردبیل و شرایط این سالن اظهار داشت: روز سه‌شنبه یکی از بهترین سالن‌های دوومیدانی ایران افتتاح شد. این سالن 6 هزار متر مربع پیست تارتان دارد و از امکانات خوبی از جمله جایگاه تماشاگر به تعداد 2 هزار نفر و ... بهره می‌برد. این سالن ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد و قطعاً در صورتی که تارتان مربوط به بخش وارم‌آپ و همچنین برخی نقاط دیگر تکمیل شوند و استانداری و اداره کل ورزش اردبیل نیز پای کار بیایند، می‌توانیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر عهده بگیریم.

وی درباره بودجه دریافتی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: باید از صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک تشکر کنم که نسبت به دوومیدانی عِرق خاصی دارد و در چند ماه اخیر کمک‌های زیادی کرده است. پیش از حضور من، فدراسیون دوومیدانی اعتبارات کامل خود را از کمیته المپیک دریافت کرده و شاید حتی بیشتر از مبلغ مصوب نیز گرفته بود، اما صالحی‌امیری به فدراسیون جدید هم کمک کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: سلطانی‌فر، علی‌نژاد و صالحی‌امیری به دوومیدانی کمک زیادی کرده‌اند و این حمایت به دلیل آن است که احساس می‌کنند خوب کار کرده‌ایم. همچنین مسئولان وزارت ورزش قول داده‌اند 2 میلیارد تومان برای تجهیز ورزشگاه آفتاب انقلاب اختصاص دهند تا شرایط خوبی در این مجموعه ورزشی فراهم شود.

صیامی عنوان کرد: در حال حاضر به نزدیک به 70 ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم و همین مسئله بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون را به خود اختصاص می‌دهد. علاوه بر احسان حدادی و حسن تفتیان که در آمریکا و فرانسه تمرین می‌کنند، تعداد دیگری از دوومیدانی‌کاران نیز در جزیره کیش و تهران تمریناتشان را ادامه می‌دهند. تلاش ما این است که با کمک بودجه‌ای که دریافت می‌کنیم، شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود بیاوریم و آنها آماده باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقویم سال 1400 دوومیدانی نیز آماده شده و تلاش خواهیم کرد با کمک مسئولان و جذب اسپانسر همه موارد ذکر شده در این تقویم را عملی کنیم.

 

انتهای پیام/