شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان#نیم فصل

پیش بینی جالب پیشکسوت مشترک استقلال و سپاهان از فینال نیم فصل لیگ بیستم

دیدار روز شنبه استقلال و سپاهان می تواند قهرمان نیم فصل را مشخص کند. دیداری که در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و تساوی در آن، به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد. سیدمهدی سیدصالحی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد، درباره شرایط این دیدار صحبت هایی مطرح کرده است و معتقد است خط هافبک دو تیم می تواند برنده حساس ترین دیدار هفته پانزدهم را تعیین کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سیدمهدی سیدصالحی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است خط هافبک استقلال و سپاهان نقطه قوت هر دو تیم هستند و هر تیمی بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند برنده این بازی خواهد شد.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص دیدار روز شنبه تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

همیشه بازی‌های سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس حساس بوده و این بازی هم بسیار حساس است چون هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند.

وی ادامه داد:

شرایط استقلال بعد از آمدن محمود فکری بهتر شده است و مصدومان این تیم که اضافه شدند از لحاظ تاکتیکی به نفع این تیم شده است. از یک جهت هم محرم نویدکیا تفکرات خود را در سپاهان پیاده کرده و بازی روی زمین انجام می‌دهند و خط هافبک و خط حمله قدرتمندی دارد.

پیشکسوت تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان، تصریح کرد:

خط هافبک دو تیم نقطه قوت هر دو تیم هستند و هر تیمی بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند برنده این بازی خواهد شد. در ضمن نباید از بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده و سروش رفیعی به راحتی گذشت چون در تیم محرم این بازیکنان احیا شده‌اند.

سیدصالحی در خصوص حواشی ایجاد شده در استقلال، خاطرنشان کرد:

وریا غفوری بازیکن متعصبی است اما باشگاه استقلال می‌توانست این مسائل را داخل باشگاه حل کند تا اینکه کار به رسانه‌ها کشیده شود. صحبت یکسری بازیکنان در خصوص مدیریت آن هم در میکسدزون ورزشگاه آزادی درست نبود چون آنها شرایط باشگاه را می‌دانستند و با آگاهی با این تیم قرارداد بستند.